Poslovna scena
StoryEditor

AZTN odobrila koncentraciju Agrokora i adriatica.neta

17. Lipanj 2015.

Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja (AZTN) odobrila je koncentraciju kojom poduzetnik Agrokor stječe većinu udjela u temeljnom kapitalu poduzetnika adriatica.net d.o.o. i to pretvaranjem potraživanja u većinski ulog tijekom postupka dokapitalizacije adriatica.neta, izvijestili su iz te agencije.

Koncentracija će, navode iz Agencije, imati učinak na mjerodavnom tržištu pružanja usluga turističkih agencija na području RH na kojem je prije provedbe koncentracije Agrokor imao manjinski udjel u poduzetniku Gulliver.

Na tom otvorenom tržištu s velikim brojem takmaca od gotovo 1.100 poslovnica te brojnim online putničkim agencijama, adriatica.net je imala udjel koji se kreće do 10 posto s tendencijom smanjenja, pri čemu poduzetnici u sastavu adriatica.net grupe većinu svojih ukupnih prihoda ostvaruju na inozemnim tržištima.

Na javni poziv za dostavljanje primjedbi i mišljenja na koncentraciju objavljen na službenim mrežnim stranicama, AZTN nije zaprimio ni jedan podnesak, a uz to je ocijenjeno kako će se provedbom koncentracije, grupaciji adriatica.net omogućiti adekvatna konkurentnost postojećim i budućim, domaćim i međunarodnim takmacima na području Hrvatske, što će pridonijeti daljnjem i intenzivnijem tržišnom natjecanju na mjerodavnom tržištu.

Stoga je Agencija koncentraciju odobrila na prvoj razini, zaključuju iz AZTN-a.

Grupa adriatica.net jedna je od vodećih turističkih kompanija na području jugoistočne Europe te je putem kompanija Atlas i Kompas prisutna u više segmenata (kao DMC agencija za Jadran i središnju Europu te kao touroperator za Hrvatsku i Sloveniju).

Poslovna strategija definirana je kroz brendove Atlas (vodeći DMC u Hrvatskoj), Kompas (kao glavni regionalni i međunarodni veleposlanik-adriatic ambassador) te goadriatica.com (kao najnoviji brend grupacije i novi online booking sistem-adriatic navigator).

22. studeni 2024 19:14