Aktualno
StoryEditor

YouTube je najpopularnija plaftorma među tinejdžerima

03. Lipanj 2018.

Tinejdžeri su danas više no ikad zainteresirani za YouTube, dom svjetskoj rastućoj bazi influencera i videoblogera. Prema nedavnom istraživanju koje je proveo Pew Research Center 85 posto mladih u dobi od 13 do 17 godina koriste tu platformu, a slijede je Instagram i Snapchat sa 72, odnosno 69 posto mladih korisnika, prenosi The Verge.

Rezultati istraživanja pokazuju stalan trend pada popularnosti platformi kao što je Facebook među mladima posljednjih godina. Prema istraživanju iz 2015. godine 71 posto ispitanih tinejdžera kazalo je da su aktivni na Facebooku, dok je danas taj broj oko 51 posto. Navodi se i da tinejdžeri iz obitelji s nižim prihodima u većem broju koriste Facebook od onih iz bogatijih obitelji.

>>>eMarketer: Facebook će u 2018. izgubiti 2 milijuna korisnika mlađih od 25 godina

Više tinejdžera ima pristup pametnim telefonima nego prijašnje generacije. Prema istraživanju tako 95 posto tinejdžera posjeduje ili ima pristup pametnim telefonima, dok je 2015. isto imalo njih 73 posto. Čak 45 njih online su gotovo cijelo vrijeme. No, ne postoji jasan konsenzus među tinejdžerima o učinku koji društvene mreže imaju na njihove živote. Tinejdžeri smatraju da društvene mreže imaju uglavnom pozitivan učinak u borbi sa stresom.

>>>Gotovo milijun Hrvata na Instagramu

Na drugom kraju spektra su plaftorme manje popularne među tnedjžerima kao što je Twitter (32 post), Tumblr (9 posto) i Reddit (7 posto). Iako tinejdžeri koriste YouTube više no bilo koju drugu plaftormu, važno je napomenuti da Snapchat koriste najčešće.

Očigledno se okruženje društvenih medija danas vrti oko više plaformi no što je bio slučaj prije tri godine, stoji u izvješću.

01. studeni 2024 03:18