Abeceda komunikacije, jedna od vodećih PR agencija u Hrvatskoj, i Generali osiguranje d.d., dio Generali Grupacije, jednog od najvećih svjetskih davatelja usluga osiguranja i upravljanja imovinom, za komunikacijsku kampanju u Hrvatskoj koja je pratila prošlogodišnje izdanje natječaja SME EnterPRIZE 2023. osvojili su zlato u kategoriji Corporate responsibility - IPRA Golden World Awards for Excellence (IPRA GWA). Riječ je o jednoj od najprestižnijih svjetskih nagrada u odnosima s javnošću što znači da su vrijednosti kampanje i natječaja prepoznali komunikacijski stručnjaci diljem svijeta.
O SME EnterPRIZE natječaju
SME EnterPRIZE strateška je inicijativa Generali Grupacije posvećena europskim MSP-ovima koji predstavljaju temelj europskog gospodarstva. Oni zajedno predstavljaju više od 99 posto tvrtki u Europskoj uniji i ključni su pokretači održive tranzicije. Generali je i ove godine u potrazi za `Herojima održivosti´ - najodrživijim MSP-ovima u 10 europskih zemalja: u Austriji, Hrvatskoj, Češkoj, Francuskoj, Njemačkoj, Mađarskoj, Italiji, Portugalu, Sloveniji i Španjolskoj.
- IPRA Golden World Awards for Excellence iznimno je priznanje našem djelovanju u promociji inovativnih održivih poslovnih modela među malim i srednjim poduzećima u Hrvatskoj. Zahvaljujem agenciji Abeceda komunikacije na komunikacijskoj podršci, a osobita zahvala ide partnerima inicijative Privrednoj banci Zagreb i udruzi Glas Poduzetnika, a od ove godine inicijativa je osnažena i partnerstvima s Hrvatskim poslovnim savjetom za održivi razvoj, Talijansko hrvatskom gospodarskom komorom i mrežom Women in Adria. Održivost je začetnik našeg strateškog plana `Lifetime Partner 24: Driving Growth´ i proizlazi iz naše svrhe da omogućimo ljudima oblikovanje sigurnije i održivije budućnosti. Usmjeravajući sve naše odluke, održivost čini Generali transformativnom i inovativnom kompanijom koja stvara dugoročnu vrijednost za sve dionike. Nastavit ćemo odgovorno djelovati kao osiguravatelj, investitor, poslodavac i korporativni građanin, jačajući svoju ulogu Lifetime partnera - poručio je Mario Carini, CEO Generali osiguranja.
- SME EnterPRIZE nudi platformu za razmjenu znanja o tranziciji i omogućuje umrežavanje poduzetnika i drugih dionika na nacionalnoj i međunarodnoj razini. U Hrvatskoj ovaj natječaj svake godine iznova privuče značajnu pozornost malih i srednjih poduzeća. Lanjski rast broja prijava veći za 40 posto u odnosu na prethodnu godinu najbolje svjedoči o rastućem interesu MSP-ova za SME EnterPRIZE. Radujemo se i dalje tražiti mala i srednja poduzeća koja su u svoje modele poslovanja i konkurentnost ugradila prakse održivosti - naglasio je Damir Vukić, Voditelj odjela za marketing i odnose s javnošću Generali osiguranja.
U prošlogodišnjem izdanju natječaja, u Hrvatskoj je titulu `Heroja održivosti´ ponijela Socijalna zadruga Humana Nova, eko-društveno poduzeće sa sjedištem u Čakovcu. Njihov poslovni model integrira osobe s invaliditetom i druge marginalizirane skupine u radne procese, istovremeno tražeći inovativna i održiva rješenja za njihovo zapošljavanje. Generalijev natječaj pružio je Humani Novoj priliku da svoje poslovanje i postignuća predstavi i na prestižnom finalu Generali SME EnterPRIZE natječaja u Bruxellesu, gdje su dobili i posebno priznanje Generali Grupacije za održivo poslovanje čime su, na europskoj pozornici, pokazali svoju iznimnu angažiranost i uspjeh u integraciji.
Sinergija klijenta i agencije
Marina Bolanča Radunović, direktorica Abecede komunikacije, istaknula je da je nagrada koju dodjeljuje IPRA, najprestižnija nagrada u PR industriji u cijelom svijetu, stoga ih posebno raduje što su već u kontinuitetu prepoznati kao agencija koja svoj rad pomno i promišljeno planira kako bi ostvarila rezultate. Ove godine je u Hrvatsku stigao rekordan broj IPRA GWA nagrada što govori u prilog razvijenosti industrije i njenoj širokoj primjeni.
Svečana ceremonija dodjele IPRA Golden World nagrada održat će se u Beogradu 18. listopada 2024., kao dodatna prilika za daljnje promicanje izvrsnosti i stručnosti u regionalnoj, europskoj i globalnoj PR industriji.