Tehnološki gigant Apple razvojnim je timovima aplikacija u posljednjih 13 godina isplatio više od 260 milijardi dolara. Samo prošle godine od trgovine na aplikacijama developerima je na račun sjelo preko 60 milijardi dolara, a kako je Apple objavio u svom priopćenju, trenutno svakog tjedna 600 milijuna ljudi iz 175 zemalja svijeta posjećuje Apple Store. Potrošnja između Božića i Nove godine je, kako tvrde, bila rekordna, a ostvaren je i dvoznamenkast rast u odnosu na prošlu godinu.
Rast usluga
– Appleov svjetski portfelj usluga pokazao se ključnim u 2021., godini kada su ljudi tražili način da se zabave, informiraju, povežu i inspiriraju. S preko 745 milijuna pretplata (paid subscriptions), Apple i dalje nastavlja povezivati svjetske developere, umjetnike i storytellere s korisnicima preko milijardu uređaja kojima serviraju moćne alate, sadržaj i iskustvo te tako obogaćuju svakodnevicu – naveli su iz Applea.
U priopćenju su se pohvalili odličnim rezultatima i ostalih usluga u portfelju. Tako su, primjerice, naveli da je njihova gaming platforma Arcade ostvarila značajan rast i trenutno broji preko 200 igrica te da je 2021. bila uspješna godina i za Apple Music, glazbenu platformu s više od 90 milijuna pjesama. Apple TV je pak producirao brojne nagrađivane serije poput Ted Lasso ili Morning Show, a povećanju popularnosti usluge pomoći će i novi Apple TV 4K 'set-top box'.