Volvo XC90 jedan je od najdugovječnijih modela na tržištu. Pojavio se još davne 2002. i zadržao punih dvanaest godina samo s manjim izmjenama. Švedska marka odlučila je već prije dvije godine najaviti nasljednika.
To nije neubičajeno kad se neki model toliko dugo prodaje. Volvo je korak po korak izbacivao razne ‘teasere’ najvećega terenca u ponudi prije negoli je na red došao gotov proizvod.
Minimalistički stil U posljednje vrijeme švedski modeli iznimno su dizajnerski avangardni, odbačen je nekadašnji klasicizam. Kod modela XC 90 ipak su se u Volvu odlučili za kombinaciju napretka i tradicije. To znači da na prvu uočite kako je riječ o Volvu XC90 koji je, doduše, jako moderniziran. Linije su vrlo elegantne, posebno ako imamo na umu da je ipak riječ o velikom SUV-u, čak i za američke pojmove. U unutrašnjosti Volvo je izabrao takozvani minimalistički stil. To ne znači da je automobil slabo opremljen, naprotiv, no išlo se na čiste linije u kojima dominira središnji ekran osjetljiv na dodir kojim se kontrolira većina fukcija na vozilu. Novi je Volvo XC90, prema najavama proizvođača, najluksuzniji ikada proizvedeni Volvo, ali i najsigurniji, a znamo što sigurnost znači švedskom proizvođaču koji je ugled stekao upravo na zaštiti vozača i putnika.
Najjači i najčišći Volvo također najavljuje da je XC90 najčišći i najjači SUV u svojoj kategoriji. Da bi se opravdala ta rukavica bačena u lice konkurenciji, tvrtka je kupcima ponudila tri različita motora. Klasični benzinski pogon u modelu T6 ima najveću snagu od čak 320 konja i najveći okretni moment od 400 Nm. Taj je model ponajprije namijenjen američkom i azijskom tržištu, ali dostupan je i u Hrvatskoj za 633.158 kuna. Europski kupci vjerojatno će odabrati dizelsku izvedbu D5 s 225 konja i 470 Nm okretnog momenta koja s paketom opreme Kinetic stoji 567.580 kuna. Novost je hibridna ‘plug-in’ izvedba T8 koja kombinirano s električnim i termičkim motorom razvija snagu od 405 konja i stoji 743.223 kune.