Digitalizacija poslovanja i webshop za vlastite proizvode i usluge u jeku epidemije pravi su imperativ, ali kako krenuti tim putem kad zbog aktualne situacije bilježite pad prihoda. Digitalizacija nije jeftina, a i izrada i održavanje webshopa može biti trošak, prije nego počne donositi prihod. No, kako srednji i mali, pa čak i mikropoduzetnici ne bi ostali kao riba na suhom pobrinula se digitalna agencija Maoio, koja je osmislila jedinstvenu uslugu - webshop leasing.
Kao full service digitalna agencija, uz iskustvo u preko 40 poslovnih branši, primjetili su, pričaju u agenciji Maoio, da je fokus na internetsku trgovinu i uoči koronakrize bio ogroman, a sada je eksplodirao. No ne mogu si svi to priuštiti jer, kako priča Filip Zolota, predsjednik Uprave Maoio agencije, ne postoji leasing financiranje za softverska rješenja koja bi olakšala digitalizaciju poslovanja i pokretanja internetske prodaje.
- Izrada webshop rješenja nije mala investicija i često se događa da se projektni budžet jako istroši već u prvoj iteraciji pokretanja biznisa internetske trgovine, konkretno, većina sredstava ode u razvoj, a kako je webshop preduvjet za online poslovanje, nakon njegovog pokretanja prava borba tek slijedi, a to je digitalni marketing, brand awareness i širenje na interesno tržište - ističe Zolota koji je, napominje, već vidio dosta perspektivnih projekata i brendova, koji su zapeli upravo zbog ograničenog budžeta. Tada se mnogi okreću kompromisima, investiraju manji iznos sredstava u razvoj webshopa koji se na kraju pokaže neadakvetan, neskalabilan i tehnološki nedostatan za stabilan rast, poslovanje i bilo kakav format funkcionalne nadogradnje, sve u smjeru optimizacije korisničkog iskustva što u konačnici bitno utječe na efektivnu konverziju/kupnju i imidž brenda.Njegova agencija je odlučila sve to zaobići i klijentima pružiti kompletno, sveobuhvatno rješenje, temeljeno na stručnom znanju, iskustvu što zapravo omogućava brzi povrat investicije i fokus upravo na marketing i budžet kroz razvoj webshop leasinga.
- Takav leasing omogućava klijentima izgradnju kompletnog 'taylor made' rješenja, tehničku implementaciju u vrlo razumnim vremenskim okvirima i, još važnije, korisnici odmah po uspostavi webshop rješenja imaju sve funkcionalne aspekte, tehničke integracije i optimiziran prodajni proces, kao i korisničko iskustvo, nešto do čega bi kroz investicije i nadogradnje došli tek kroz tri do šest godina rada i nadogradnji; pod uvjetom da webshop doista krene uspješno raditi - napominje Zolota.
Njihov webshop leasing poduzetnicima jamči naprednu i automatiziranu internetsku trgovinu, već u startu povezanu s ERP sustavom koji je sastavni dio integracije (pametan od prvog dana) uz inicijalno učešće i fleksibilnu otplatu do čak 36 rata uz osigurano održavanje za cijelo vrijeme trajanja otplate, funkcijske nadogradnje te implementiran e-commerce know-how koji jamči brz povrat investicije, omogućava rast i fokus na širenje poslovanja. Zolota još dodaje kako je u svakom trenutku moguće i prije vremena otplatiti webshop koji tada prelazi u vlasništvo klijenta.
- Doslovce kao financijski leasing za vozila - ističe Zolota čija je agencija prisutna na stranim tržištima, a svoju podružnicu imaju i u Velikoj Britaniji pa su se za webshop leasing već zainteresirali klijenti iz te države te Španjolske i Kanade.