Hrvatska
StoryEditor

Globalnu digitalnu učiteljicu zaposlenika Axonify koriste i hrvatske tvrtke

30. Studeni 2021.

Konobari, blagajnici i prodajni predstavnici samo su neki od korisnika Axonify, jedine patforma za mikro edukaciju namijenjenu frontline zaposlenicima. Na hrvatskom je tržištu ta je globalna digitalna učiteljica prisutna više od godinu dana, a koriste je INA, Victus grupa (Galileo, Leggiero bar, Batak Grill, Food City, Torterie Macaron) i Emmezeta.

– Axonify je zadnja generacija e-learning aplikacija koja nudi inovativan pristup učenju. Namijenjena je prodavačima, konobarima, blagajnicima, prodajnim predstavnicima i ostalim frontline zaposlenicima, a osim učenja koristi se i kao komunikacijski alat za spuštanje informacija, slanje poruka i materijala kompanije te međusobnu suradnju zaposlenika – kaže Ivana Jandrić, voditeljica digitalnog učenja u LQ.

Ta aplikacija omogućuje personalizirano iskustvo učenja u samo tri minute dnevno, a uz korištenje umjetne inteligencije prilagođava se svakom zaposleniku i pruža mu znanja i informacije koje upravo njemu nedostaju. Jandrić pojašnjava da edukativni sadržaj kreiraju klijenti tako što se, uz podršku LQ tima, sadržaji koji su se prenosili putem pdf i sličnih formata ili treninga uživo pretvaraju u fokusiran, razdijeljen e-learning sadržaj kojeg korisnici uče na način na koji mozak najbolje pamti, a to je kroz ponavljanje informacija koje su prenesene u malim dijelovima.

– Aplikacija svaki dan šalje obavijest s pet kratkih pitanja i ponuđenih odgovara, ne oduzima puno vremena, ali stvara dnevnu angažiranosti i povezanost s temom koja je kompaniji važna. Također razvija vlastiti generički sadržaj na sve aktualne biznis teme i njega je moguće preuzeti, prevesti i prilagoditi ako je potrebno – kaže Jandrić.

Axonify je kanadska kompanija koja globalno prisutna od 2011. i ima korisnike u svim dijelovima svijeta u više od 150 zemalja. Aplikacija je prevedena na više od pedeset jezika uključujući i hrvatski, a LQ je zastupnik Axonifya za CEE regiju. Sve tvrtke ostvarile su više od 90 posto rezultata u korištenju aplikacije, što je rezultiralo i boljim poslovnim rezultatima.

Gledajući globalno tržište e-learninga, dobar rezultat korištenja platformi kreće se oko 40-50 posto. Axonify engagement ljudi u prosjeku mjeri na visokih 80 posto. Nekoliko je razloga za to: Axonify ima ugrađen velik broj gaming alata i metoda koje pospješuju korištenje platforme, učenje se odvija dok se igraju mobilne igrice i odgovaraju dnevni kvizovi, skupljaju se bodovi te se korisnici natječu individualno i timski, mijenjaju bodove za nagrade.

22. studeni 2024 16:13