Hrvatska
StoryEditor

Make IT Easy: Kampanja na Funderbeamu u prvih tjedan dana već ispunila pola očekivanja

31. Listopad 2021.
Mladen Herceg Make IT Easy
Cilj je prikupiti najmanje 200 tisuća eura za razvoj aplikacije za menadžment mobilnosti i upravljanje voznim parkovima kompanija. Gornji je cilj pola milijuna eura, što bi omogućilo izlazak na nova tržišta

Nakon duljega pandemijskog zatišja, prošlog je tjedna na Zagrebačkoj burzi ponovno pokrenuta jedna Funderbeam kampanja: tehnološki startup Make IT Easy pokrenuo je prikupljanje između ciljanih 200 tisuća i pola milijuna eura za razvoj aplikacije MobilityONE, jednostavnog i modularnog alata za menadžment mobilnosti i upravljanje voznim parkovima kompanija.

– Vrlo smo zadovoljni prvim tjednom kampanje, jer smo blizu 50 posto targetiranog iznosa minimalno očekivane investicije, koji nam je ključan za završetak razvoja našeg MVP-a (minimum viable product) za MobilityONE, novu platformu V2.0 kojom ćemo krenuti prema klijentima početkom drugoga kvartala 2022. godine. Trenutačno komuniciramo s potencijalnim investitorima iz regije te za sada od njih imamo indiciranih još 30 tisuća eura koji još nisu verificirani na Funderbeamu. Očekujemo naravno i nova ulaganja, kao i povećanje iznosa dosadašnjih investitora nakon prvih istaknutih indikacija, kako se bude bližio kraj kampanje – rekao nam je Mladen Herceg, vlasnik i direktor tvrtke.

Kampanja će trajati do 16. studenoga, minimalnih četiri tjedna koliko uvjetuje investicijska platforma Funderbeam. Herceg vjeruje da će u tom roku realizirati očekivanu investiciju.

– Ako bi se iznos investicijske runde približio gornjoj očekivanoj vrijednosti, sredstva iznad 200 tisuća eura bila bi utrošena na izradu strategije izlaska na međunarodna tržišta i za početne marketinške aktivnosti te uspostavljanje prodajne mreže putem specijaliziranih prodajnih predstavnika na pojedinim EU tržištima i barem jednom prekomorskom tržištu, pri čemu preferiramo izlazak na ono najzahtjevnije, odnosno tržište SAD-a – ističe Herceg.

Prije ove kampanje Make IT Easy prikupio je 200 tisuća eura za razvoj svog softvera iz europskih fondova, a njegovim se rješenjem već koriste tvrtke poput AutoBenussija i Raiffeisen Leasinga. 

21. studeni 2024 07:17