- Otvoren tisućiti Fresh Corner u regiji Srednje Europe
- Trenutno je u Hrvatskoj 101 Fresh Cornera, od kojih INA broji 84, a Tifon 17
- Uspjeh koncepta Fresh Corner dokazuje činjenica da u regiji prošle godine prodano 46 milijuna šalica kave, od čega je 5,2 milijuna šalica prodano u Hrvatskoj unatoč pandemiji
Nedavno je za goste svoja vrata otvorio tisućiti Fresh Corner u regiji Srednje Europe od kojih se 101 nalazi u Hrvatskoj! Prije otprilike šest godina kompanija je počela transformirati svoja maloprodajna mjesta na temelju čega je nastao koncept Fresh Corner, kroz koji gostima nudi svježe pripremljenu hranu i kavu visoke kvalitete.
Uspjeh koncepta Fresh Corner dokazuje činjenica da je unatoč pandemiji prošle godine prodano 46 milijuna šalica kave u regiji, uključujući 5,2 milijuna šalica u Hrvatskoj. Tu se ističe i popularnost hot-dogova, kojih je prošle godine prodano 10 milijuna širom regije, dok je u Hrvatskoj prodano 435 000 hot-dogova. Espresso je najpopularniji izbor kave, ali zemljopisne razlike jasno su vidljive: duže kave (americano) popularne su u Slovačkoj i Češkoj, dok isto vrijedi za espresso macchiato u Hrvatskoj te Bosni i Hercegovini. Fresh Corner pazi i da u ponudi uvijek ima ponudu kave prilagođenu godišnjem dobu godine, kao što su Ice Coffee ljeti i Gingerbread Latte zimi. Što se tiče peciva, u regiji i u Hrvatskoj su najpopularniji kroasani, ali i tu među zemljama postoje značajne razlike: u Mađarskoj su najprodavaniji proizvodi pogačice i čokoladne rolice, u Češkoj krafne i peciva punjena pudingom, na jugu burek, a u Slovačkoj kolači s pekan orasima.
Istraživanje mišljenja potrošača koje je provela kompanija pokazalo je da većina vozača sada traži više od brzog točenja goriva. Tijekom putovanja vozači očekuju i gastronomsko iskustvo te raznolikost. Koncept Fresh Corner, svodi se na to da gostima nudi razne sadržaje za kvalitetno provedeno vrijeme uz ukusnu kavu i obroke. Stoga sve više maloprodajnih mjesta ima terasu, dječji kutak i jedinice za presvlačenje djece.
- Što se tiče širenja mreže Fresh Corner, polazište leži u našoj dugoročnoj strategiji 2030. Cilj je te strategije ispuniti što širi spektar potreba potrošača i pritom uvijek pružati najvišu moguću kvalitetu. Tijekom godina naučili smo puno toga i kao rezultat marljivog rada uspjeli smo postaviti tako visok standard u ugostiteljstvu koji cijene potrošači od Češke do Crne Gore. Nakon pandemije suočeni smo s izazovima budućnosti i obnovljivom energijom te ćemo u skladu s našom ažuriranom dugoročnom strategijom nastaviti transformirati svoja maloprodajna mjesta kako bismo maloprodajne usluge Grupe predstavili još široj publici - rekao je Péter Ratatics, izvršni potpredsjednik MOL Grupe za Usluge kupcima i maloprodaju.
Broj Fresh Cornera raste iz dana u dan. Nova lokacija u Hrvatskoj otvorena je jučer u Bujama, a uskoro se otvaraju Fresh Corneri u Umagu, Šibeniku te Makarskoj.