Hrvatska
StoryEditor

Uz novi broj Lidera stiže prilog Programi vjernosti i robne marke...

05. Ožujak 2020.
programi vjernosti

Uz novi broj Lidera koji, kao i uvijek, donosi veliki broj zanimljivih poslovnih tema stiže i poseban prilog Programi vjernosti i robne marke. U njemu možete pročitati kojih je deset potrošačkih trendova koji će obilježiti ovu 2020. godinu. Potrošači i njihove navike se mijenjaju kako vjetar puše i jako ih je teško pratiti, trendovi se također mijenjaju, ali Željka Laslavić je uspjela na jednom mjestu skupiti sve one koji će obilježiti godinu.

image
programi vjernosti i robne marke
foto

O programima vjernosti piše Kata Pranić. Je li vjerni kupac ono o čemu svaki trgovaca sanja? Čak 80 posto prihoda trgovcima stvara 20 posto stalnih kupaca. Popusti, povremeni darovi, čestitke i darovi za rođendan doimaju se beznačajnim izdacima u odnosu na dobit koju vjerni kupci donose brendu. Znači, svaki trgovac sanja vjernog kupca, svaki dan.

Vjerni kupci očekuju i neke povlastice, po mogućnosti besplatne. No, Vanja Figenwald saznaje da besplatno nije uvijek dobro, te da je bolja opcija stalno ulaganje u odnos s kupcima.

Vjernost kupaca nekom proizvodu se ne može predvidjeti, ali sve je više onih koji vjeruju privatnim markama. Mi kažemo - zašto ne, a što još kupci misle o trgovačkim markama saznala je Ksenija Puškarić.

22. studeni 2024 14:16