Svijet
StoryEditor

Telefonski sustav u oblaku Cloudya – jednostavan, neovisan i pouzdan

23. Studeni 2021.
foto Anna Bizon

Vodeći europski dobavljač poslovnih telefonskih sustava NFON pokreće moćno rješenje kojim će ispuniti potrebe širokog spektra zahtjevnih poslovnih korisnika. To je Cloudya, telefonski sustav u oblaku koji će ispuniti potrebe suvremenih poduzetnika.

Cloudya preuzima ulogu trenutno uspostavljenih telefonskih sustava, primjerice analognih i VoIP centrala, te pruža pouzdanost, sigurnost i upotrebljivost. Nudi sve značajke koje su tvrtkama potrebne za upravljanje telekomunikacijom. Tome su dodane i prednosti koje nudi PBX telefonija u oblaku. Takav je sustav znatno jednostavniji i elegantniji, a isto tako jeftiniji i fleksibilniji. Svaka će tvrtka prepoznati prednosti koje nudi ovaj način poslovanja.

Kako funkcionira Cloudya?

Cloudya je sveobuhvatni telefonski sustav koji radi u oblaku. Obavlja zadatke usmjeravanja i upravljanja telefonskim komunikacijama unutar poslovne mreže i u odnosu na vanjske pozive. Lako se može pobrinuti za veći broj priključaka bez potrebe za posebnom opremom. Isto tako, korisniku omogućuje da putem jednog broja uputi pozive s različitih uređaja, npr. telefona, stolnog ili prijenosnog računala i mobilnog telefona. Dostupne su i napredne značajke koje će upotrijebiti zahtjevniji korisnici.

Prednost telefonskih sustava u oblaku za tvrtke jest u tome što nije potrebna vlastita telekomunikacija na lokaciji, pa nisu potrebni radovi ni troškovi za instalaciju i održavanje. Posao u potpunosti preuzima najsuvremenija oprema instalirana u udaljenim centrima, s kojima je tvrtka povezana brzom internetskom vezom. Stoga se jamči i sigurnost i pouzdanost sustava, a upravljanje na daljinu uvelike je jednostavnije.

Glavne značajke sustava Cloudya

Tvrtka NFON korisnicima želi predstaviti sustav koji u potpunosti odgovara na njihove želje i potrebe. Veliki naglasak stavljen je na intuitivno korisničko sučelje koje besprijekorno radi na stolnim i mobilnim uređajima. Sustav je dostupan gdje god postoji internetska veza, što jamči njegovu neovisnost, fleksibilnost i odzivnost. Čak i ako je internetska veza slaba ili je nema, sustav će se automatski prebaciti na mobilnu mrežu kako bi se osigurao neometani rad. Najvažnijim funkcijama PBX sustava jednostavno je pristupiti. A takvih funkcija u sustav Cloudya ima napretek. One vam omogućuju pametno usmjeravanje poziva, primanje poziva u redove čekanja, prebacivanje poziva između različitih priključaka te slanje u govornu poštu. Rad telefonskog sustava može se prilagoditi željama i potrebama korisnika, koji će tako otkriti još mnogo naprednijih funkcija.

Cloudya ima podosta iznenađenja za zahtjevnije korisnike u suvremenim tvrtkama. Omogućuje stvaranje virtualnih sastanaka s konferencijskim pozivima. Samo jednim klikom uvijek možete podijeliti zaslon ili proslijediti multimedijske datoteke. Sustav se također može upotrijebiti kao faks i telefon na jednom broju, dok se u pozadini skriva sveobuhvatan sustav koji se u potpunosti može prilagoditi poslovnim procesima tvrtke. Uz pristupačnu cijenu i fleksibilnu pretplatu, ovo se rješenje pokazalo idealnim za širok spektar različitih korisnika!

Posjetite web-mjesto sustava Cloudya i provjerite sve mogućnosti koje pruža ovaj najsuvremeniji sustav poslovne komunikacije.

22. studeni 2024 18:12