Duolingo, kompanija poznata po popularnoj aplikaciji za učenje jezika, je u novom krugu ulaganja sakupila 45 milijuna dolara.
Duolingo je sakupio ukupno 83 milijuna dolara, što u konačnici znači da je kompanija svoju vrijednost povećala na 470 milijuna dolara.
- Ulaganja će Duolingu pružiti priliku da stvori još prilagodljiviju, osobniju i učinkovitiju platformu te da se proširi na škole diljem svijeta – objasnio je tim Duolinga.
Posljednji krug ulaganja obilježio je Google Capital. Google je uključen i u projekt ‘Duolingo for Schools‘, što je verzija aplikacije namijenjena upotrebi u učionicama, a predstavljena je početkom ove godine. Nastavnici i učitelji putem aplikacije mogu provjeravati napredak učenika te zadavati zadatke za domaći rad.
Suradnja Duolinga i Googlea ne iznenađuje, budući da se tehnološki div nastoji uključiti u projekte čiji je cilj djeci približiti tehnologiju i znanost. Škole su među najvećim korisnicima Chromebook laptopa, a Google je nedavno nastavnom osoblju omogućio da djecu vode na virtualne izlete pomoću Cardboard VR platforme.
- Duolingo mijenja način na koji ljudi diljem svijeta uče jezike. Zapanjio nas je rast Duolinga i oduševljeni smo partnerstvom, budući da imaju potencijal oblikovati budućnost učenja – izjavila je partnerica Google Capitala, Laela Sturdy.