Snapchat je predstavio novu opciju nazvanu Discover u suradnji s medijskim kompanijama kao što su Vice, CNN, Yahoo News, Comedy Central i National Geographic.
Cilj je korisnicima predstaviti vijesti u obliku Snapchat priča. Svaka priča će biti dostupna 24 sata, odnosno funkcionirat će po pravilima Snapchata. To će podići ljestvicu u natjecanju između Snapchata i Facebooka.
Opcija je predstavljena na blogu:
- Snapchat je oduvijek promicao način na koji vi i vaši prijatelji promatrate svijet. Danas predstavljamo Discover. Rezultat je suradnje s liderima u svijetu medija. Društvene mreže nam govore što da čitamo, a izbor se temelji na aktualnosti i popularnosti. Mi stvari promatramo drugačije. Želimo da urednici i umjetnici, a ne klikovi i shareovi, određuju što je bitno. Discover je drugačiji zato što se temelji na kreativnosti. Umjetnici su prečesto primorani na prilagođavanje novim tehnologijama kako bi distribuirali svoj rad. Mi želimo stvoriti tehnologiju koja će služiti umjetnosti. – objašnjeno je u postu.