Društvena mreža Facebook najavila je testiranje funkcije kupnje na svojoj mobilnoj aplikaciji koju namjerava povezati s oglasima i time dodatno povećati prihode u tom segmentu poslovanja.
Prihodi od mobilnog oglašavanja čine čak tri četvrtine Facebookovih ukupnih prihoda a kompanija ih sada želi dodatno povećati povezivanjem marketinških poruka s mogućnošću kupnje.
- Na Facebooku smo vidjeli da ljudi dolaze na našu platformu da bi stupili u vezu s prijateljima i obitelji ali i s proizvodima i brendovima, objavio je Facebook u internetskoj bilješci.
- Želimo razvijati rješenja prilagođena pojedinim platformama, koja će ljudima olakšati otkrivanje proizvoda na mobilnim uređajima a kompanijama povećati promet, dodali su iz Facebooka.
Kompanija je uvela novi format oglasa koji ljudima omogućuje lakšu kupovinu unutar samog Facebooka umjesto da odlaze na vanjske internetske stranice, što bi moglo zaustaviti ili otegnuti postupak.
Idućih će tjedana Facebook početi testirati i odjeljak Trgovina, u kojem će ljudi moći "otkrivati, dijeliti i kupovati" proizvode koje trenutno možda traže na drugim lokacijama na toj društvenoj mreži, poput News Feeda ili Pagesa. U testiranju će sudjelovati nekoliko Facebookovih američkih partnera, koji žele proširiti ponudu budu li rezultati obećavajući.
Facebook je već lansirao neke nove proizvode, poput Carousela, koji oglašivačima omogućuje prikaz više proizvoda i likova u jednom oglasu a radi jednostavnije kupovine uveli su i tipku "kupi".