Tehno
StoryEditor

Facebookov Marketplace uvodi dostavu DoorDashom

16. Kolovoz 2022.

Piše: Lucija Barišić

Krovna tvrtka Facebooka Meta sklopila je partnerstvo s tvrtkom DoorDash, pa će tako sada kupci na Facebookovom Marketplaceu moći naručiti i dostavu kupljenih artikala preko ove dostavne tvrtke, prenosi TechCrunch.

Najavljena usluga tek se testira u gradovima Sjedinjenih Američkih Država, no postoje uvjeti koji se trebaju ispuniti da bi se pojedini artikl mogao dostaviti. Naime, da bi kupac mogao naručiti dostavu, mora se nalaziti u krugu od 15 milja, odnosno otprilike 25 kilometara, dok će kupljeni artikl morati moći stati u prtljažnik automobila. Dostava će se morati izvršiti u roku 48 sati.

Proširenje postojeće usluge

DoorDash je već sklopio partnerstvo s pojedinim tvrtkama poput Sephore, Rite Aida i Bed Bath & Beyonda te je tako proširio svoje usluge dostavljanja s dostave hrane na dostavu higijenskih proizvoda, kućanskih potrepština, kozmetike i drugih artikala.

- DoorDash uvijek razmišlja o novim načinima pružanja usluga zajednicama kojima služimo. Uz postojeće pogodnosti i prilike putem platforme, i dalje istražujemo i testiramo nove inovacije – navedeno je u DoorDashovom priopćenju.

Kako piše The Verge, partnerstvo s DoorDashom proširit će već postojeću mogućnost dostave koju nudi Marketplace, a koja je dostupna putem usluge Dolly. Dolly je dostupna u svega dvadesetak gradova SAD-a i ograničena je isključivo na isporuku većih artikala. Funkcionira tako što kupcu omogućuje povezivanje s jednom ili dvije osobe, odnosno 'lokalnim pomoćnicima' koji će utovariti veće artikle poput kućanskih aparata ili glomaznog namještaja te ih dostaviti na kućnu adresu kupca.

22. studeni 2024 04:40