Tvrtke i tržišta
StoryEditor

Influencerska kampanja dviju hrvatskih agencija ostvarila preko 10 tisuća preuzimanja aplikacije u 10 dana

08. Ožujak 2023.
Ivan i Davorin Šmit, ARCH. Influencer agency

Već i ptice na grani znaju da se brojnim tvrtkama sve više isplati ulagati u kampanje koje za njih provode influenceri na društvenim mrežama, ali uistinu je iznenađujuće o kojim je brojkama riječ. 

U suradnji s ARCH. Influencer Agencyjem, Crew Media je sudjelovao u kampanji čiji je cilj bio populariziranje i povećanje broja preuzimanja mobilne igre ‘Dice Dreams‘. Kampanja je trajala deset dana, a 25 kreatora iz Crewa u prosjeku je objavilo jedan do dva TikTok videa te podržalo kampanju i putem svojih Instagram profila. Evo i rezultata kampanje.

- U svega deset dana od početka kampanje ostvareno je preko deset tisuća preuzimanja igrice, pa mogu slobodno reći da je suradnja bila fantastična. Jedna od ključnih stvari u ovakvim kampanjama je kvalitetna komunikacija zbog velike količine kreatora koji sudjeluju. Također, potrebno je dogovoriti i razraditi strategiju, te istu prilagoditi svakom kreatoru da odgovara njegovom ili njenom sadržaju.

Stotine tisuća pregleda 

Zbog prijašnjih kvalitetnih suradnji, agencija ARCH. je inicirala suradnju, a jedna od ključnih prednosti je iskustvo koje imamo u dosadašnjim kampanjama. Svaki put imamo priliku naučiti nešto novo i unaprijediti model suradnje, a sve se to odmah može osjetiti na rezultatima - rekao je za Lider Dario Marčac, vlasnik tvrtke Crew Media. 

Marčac je dodao da Crew trenutačno broji 11 članova i više od 50 vanjskih partnera ili TikTok kreatora, a bave se vođenjem TikTok profila, jednokratnih marketinških kampanja i edukacijama o društvenim mrežama. 

- Kampanja je imala dvije faze. Prva faza uključivala je 15 influencera koji su objavljivali sadržaj prvom polovicom veljače. Zatim druga faza, u koju je bio uključen Crew, imala je 23 influencera i bila je aktivna u drugoj polovici veljače. Zagovaramo autentičnost influencera te ih potičemo da uvijek kreiraju sadržaj koji je njima i njihovim pratiteljima poznat i prirodan.

Tako su na TikToku, YouTube-u i Instagramu u razdoblju od deset dana promovirali Dice Dreams na način koji odgovara njihovom uobičajenom sadržaju. Publika je to prepoznala, što se vidi po rezultatima, ostvarili smo na stotine tisuće pregleda u kratkom razdoblju - rekao je za Lider Davorin Šmit, suosnivač ARCH. Influencer Agencyja.

Šmit je dodao da unatrag dvije godine ARCH. neprestano radi na influencer kampanjama za Candivore i mobilnu igricu Match Masters. Pokrili su Balkan, Mađarsku, Češku, Slovačku, Rumunjsku i Njemačku pa nastavili s Nizozemskom, Belgijom, Skandinavijom, Baltikom i Ujedinjenim Kraljevstvom. 

‘Ohrabrujemo autohtoni pristup‘

- Trenutno pokrivamo cijelo govorno područje engleskog jezika. Surađujemo sa stotinama influencera mjesečno, a Match Masters se igra diljem svijeta. Osim toga, surađujemo s igrama World of Tanks, i World of Warships te Surfsharkom kojima pokrivamo njemačko govorno područje, Nizozemsku, Baltik, Rumunjsku, Mađarsku, Češku, Balkan, i Grčku. Ukupno ostvarujemo milijune pregleda mjesečno - dodao je Šmit čija je tvrtka u 2022. godini ostvarila dva milijuna eura prihoda, dok u 2023. ciljaju ostvariti preko pet milijuna. 

Jedna od najvećih prednosti TikToka njegov je organski doseg, objasnio je Marčac. Kada kreatori stvaraju zanimljiv sadržaj, on se će se prikazati pred očima brojnih gledatelja. Ukoliko kreator stvori kvalitetan ‘call to action‘, gledatelji će osim pregleda videa preuzeti igru i naravno, kasnije dodatno platiti razna unaprjeđenja koja su dostupna unutar igre. 

- Prednosti promocija proizvoda na TikToku leže u tome što je platforma nepresušan izvor influencera i relativno je lako stupiti u kontakt s kreatorima. Dopuštamo i ohrabrujemo njihov autohtoni pristup prema stvaranju sadržaja i zato imamo dugoročne suradnje. Influenceri su zadovoljni, uvijek nam se vraćaju te imamo zdrav, prijateljski odnos.

To se vidi po našem načinu rada. Trenutno, najviše radimo na promociji raznih mobilnih igrica, ali ne bismo isključili da je to jedini proizvod koji uspješno prolazi. Znanje i iskustvo je kumulativno te se uvijek može primjeniti na razne klijente i proizvode - zaključio je Šmit. 

21. studeni 2024 12:15