Netflix je snizio cijene u više od 30 zemalja u pokušaju da privuče više pretplatnika.
Cijene pretplate na Netflix su snižene u dijelovima Azije, Europe, Latinske Amerike, podsaharske Afrike i Bliskog istoka. Kućanstva zbog sve većih troškova života stežu remen, a Netflix se suočava s povećanom konkurencijom sličnih mu pružatelja streaming usluga.
- Pretplatnici nikada nisu imali više izbora kada je riječ o zabavi - rekao je glasnogovornik tvrtke za BBC.
Zemlje u kojima su cijene pretplate smanjene uključuju Maleziju, Indoneziju, Tajland, Filipine, Hrvatsku, Venezuelu, Keniju i Iran. Sniženja se odnose na određene cjenovne planove, a u nekim slučajevima troškovi pretplate padaju za polovicu.
- Uvijek istražujemo načine da poboljšamo iskustvo naših članova. Možemo potvrditi da ažuriramo cijene naših planova u određenim zemljama - rekao je glasnogovornik Netflixa za BBC.
Dionice tvrtke su u četvrtak pale 3,4 posto u New Yorku nakon što je Wall Street Journal prvi izvijestio o toj priči.
Borba protiv parazita
Netflix, koji posluje u više od 190 zemalja, suočio se s povećanom konkurencijom od streaming rivala, uključujući Amazon, HBO i Disney.
Prošle godine tvrtka je ukinula stotine radnih mjesta i pokrenula jeftiniju opciju streaminga s oglasima dok se borila za povećanje svog udjela na sve konkurentnijem tržištu streaminga.
U siječnju je suizvršni direktor Netflixa Greg Peters opisao kako planira privući više pretplatnika.
- Želimo taj spektar učiniti još širim dok nastojimo opsluživati više članova diljem svijeta i pokušavamo isporučiti odgovarajuću vrijednost po tim različitim cjenovnim točkama - rekao je Peters.
Tvrtka se također bori protiv ljudi koji dijele svoje pretplate. Netflix je ranije ovog mjeseca uveo ograničenja dijeljenja lozinki u više zemalja. Od kupaca zahtijevaju da plate dodatnu naknadu ako žele da prijatelji i obitelj koji ne žive s njima dijele njihovu pretplatu.
Prošlog ljeta Netflix je otkrio da je izgubio gotovo milijun pretplatnika između travnja i kraja lipnja jer je sve više ljudi odlučilo napustiti uslugu. Međutim, u siječnju je kompanija rekla da je broj pretplatnika skočio krajem 2022.