Tijekom 65 godina postojanja Auto Hrvatska se dokazala kao pouzdan poslovni partner i ugledna tvrtka na tržištu automobilske industrije, što ju je dovelo i na rang listu najuspješnijih trgovačkih društava. Danas je prepoznatljivo i cijenjeno ime u sektoru trgovine koje pridonosi ukupnom gospodarskom razvitku lokalne i šire zajednice. Kao sustav povezanih trgovačkih društava, Auto Hrvatska zauzima jedno od vodećih mjesta na tržištu osobnih i gospodarskih vozila u ulozi distributera, uvoznika i organizatora, kontinuirano razvijajući prodajno-servisnu mrežu vlastitih kapaciteta te obogaćujući ponudu proizvoda i usluga vezanih uz strukovnu djelatnost. Sve je veći broj gospodarskih subjekata i renomiranih svjetskih proizvodača s koijma suraduje. Uz redovito poslovanje, posebna pozornost usmjerena je na upravljanje ljudskim potencijalima, timski rad, stalno poslovno usavršavanje zaposlenika te primjerenu zaštitu okoliša.
Poslovni početak vezan je uz uz 1952. godinu i osnivanje poduzeća Auto-Moto-Servis, koje 1955. godine mijenja ime u Auto Hrvatska, čiji razvitak potom slijedi povećanje prometnih kapaciteta i infrastrukture u Hrvatskoj i šire. Sukladno tome, kompanija je oblikovala svoju programsku orjentaciju i teritorijalni ustroj, razvijajući vlastite trgovačke i servisne kapacitete u mnogim gradovima. Razvojni zamašnjak, pokrenut je početkom devedesetih godina kad dolazi do organizacijskog preoblikovanja i suradnje s renomiranim svjetskim korporacijama automobilske industrije i proizvodačima prateće tehnike i tehnologije. U proteklom planskom razdoblju pokrenuta je djelatnost i u Makedoniji i Bosni i Hercegovini, čime je napravljen strateški poslovni i investicijski iskorak na regionalna tržišta.
Po organizacijskoj strukturi dioničko društvo Auto Hrvatska je matična tvrtka koja upravlja sustavom trgovačkih društava u potpunom vlasništvu i pod zajedničkim nazivom Poslovna grupa Auto Hrvatska. Članice Poslovne grupe obavljaju trgovačku djelatnost prodaje u segmentima osobnih i gospodarskih vozila s pripadajućim rezervnim dijelovima, gumama, servisno-garažnom opremom, alatima i servisnim uslugama. Poslovanje je informatizirano i prilagođeno zahtjevima i potrebama kupaca.
Prema osnovnim pokazateljima uspješnosti unatrag nekoliko godina Auto Hrvatska ostvaruje rezultate koji premašuju granske prosjeke. Unatoč smanjenom potencijalu povećao se broj radnih mjesta, poslovanje je pozitivno i realizirane su investicija koje su strateški potrebne za ostvarenje dugoročne razvojne vizije.
Poslovna grupa je aktivan poslodavac koji danas osigurava egzistenciju za oko 640 zaposlenih. U zadnjih pet godina na posao je primljeno 70 pripravnika, a prosječna dob zaposlenih je 37 godina.
Mnogi aspekti društvene odgovornosti kao što su uredno i etično ispunjavanje i podmirivanje preuzetih obveza, mogućnost školovanja i edukacije odnosno profesionalnog rasta i razvitka svakog zaposlenika, poštivanje različitosti, niske stope ozljeda na radnom mjestu, standardizacija upravljačkih i radnih procesa, odgovorno upravljanje kapitalom i troškovima, transparentno izvještavanje, hortikulturno uređenje, štednja energije i potrošnih materijala, ekološko zbrinjavanje oko 500.000 kilograma opasnog otpada godišnje i druge aktivnost sastavni su dio strateških planova i poslovne kulture održivog razvitka i društveno odgovornog poslovanja u svim članicama Poslovne grupe. Potpora javnom i civilnom sektoru na području obrazovanja, organizacije stručnih skupova, kulturnih, sportskih, humanitarnih, ekoloških i sličnih aktivnosti dio je tradicije koju Auto Hrvatska sustavno njeguje.
Događaji i uspjesi koji su obilježili proteklih pet godina:
2012.
60. obljetnica obilježena je nastavkom investicijskog ciklusa i dovršenjem novog Poslovnog centra Heinzelova u Zagrebu, koji se prostire na 32 000 četvorna metra. Tim stručnjaka iz Auto Hrvatska PSC d.o.o. pobijedio je na natjecanju za MAN Service Quality Award 2012 i dobio titulu najbolje servisne radionice na svijetu. Auto Hrvatska je od Hrvatske gospodarske komore dobila priznanje za dugotrajan rad i važnu ulogu u hrvatskom gospodarstvu.
2013.
Godina je u znaku 50 godina suradnje s koncernom Volkswagen i 20 godina suradnje s koncernom MAN. Po standardima principala u Zagrebu su opremljena i uređena dva ovlaštena centra za prodaju i održavanje FORD-ovih vozila i vozila iz grupacije FIAT. Poslovanje je aktivirano i na tržištu u Bosni i Hercegovine. Nova članica poslovne grupe je trgovačko društvo Kam i Bus d.o.o. koje je svoj prvi prodajno-servisni centar za prodaju i održavanje gospodarskih vozila otvorilo u Doboju.
2014.
Suradnja s koncernom Volkswagen proširena je na ovlaštenu prodaju i održavanje osobnih automobila VW i Škoda u Karlovcu. U Rijeci je izgrađen i otvoren prodajno-servisni centar s oko 800 m2 korisnog prostora za prodaju i održavanje osobnih i lakih gospodarskih vozila. Stručni tim iz Auto Hrvatska PSC d.o.o. je pobjedom na natjecanju za MAN Service Quality Award 2013/14 potvrdio titulu najbolje servisne radionice na svijetu. Za poslove zastupanja na području osiguranja imovine i osoba osnovano je društvo Auto Tangenta d.o.o. KAM i BUS d.o.o. je u Banja Luci opremilo i otvorilo svoj drugi prodajno-servisni centar za gospodarska vozila u Bosni i Hercegovini.
2015.
MAN je 10 godina za redom najprodavanija marka kamiona u Hrvatskoj. Članice poslovne grupe su na listi 1000 najvećih kompanija u Hrvatskoj . Osim što neprestano napreduje u poslovnim rezultatima i fizičkom svijetu Auto Hrvatska ne zanemaruje ni onaj digitalni o čemu se mogu uvjeriti svi koji uđu u svijet osobnih i gospodarskih vozila na redizajniranoj Internet stranici www.autohrvatska.hr.
2016.
Robu i servisne usluge kupci mogu dobiti i putem web shopa. U Rijeci je otvoren ovlašteni centar za prodaju i servisiranje Mazdinih automobila. U Karlovcu je dovršen i otvoren elegantni objekt u kojem je smješten ovlašteni Škodin salon. Poslovanje u inozemstvu je također u uzlaznoj liniji. S referencom najvećeg distributera i servisera gospodarskih vozila u Hrvatskoj dobiveno je povjerenje principala MAN Truck and Bus AG za zastupstvo MAN-ovih gospodarskih vozila i na bosansko-hercegovačkom tržištu. Odgovornost i zadatke glavnog MAN-ovog zastupnika u BiH preuzela je nova članica Poslovne grupe - MAN Importer BH d.o.o. sa sjedištem u Sarajevu. KAM i BUS d.o.o je dobio status ovlaštenog MAN-ovog partnera i povećao kapacitete s novim objektima u Doboju i Sarajevu.
Kao kompanija s dugom poslovnom tradicijom, Poslovna grupa Auto Hrvatska ima definiranu viziju dugoročnog razvoja, koja uključuje nove investicije, te daljnje poboljšanje kvalitete usluga, sukladno standardima svjetski priznatih i tržišno potvrdenih kompanija. Cilj im je razvoj takve organizacije rada koja će biti motivirajuća za zaposlenike, te u konačnici dati još bolje poslovne rezultate. Uz redovito poslovanje, posebna pozornost te kompanije usmjerena je na upravljanje ljudskim potencijalima, timskom radu, dinamičnom okruženju, stalnom poslovnom usavršavanju zaposlenika i primjerenoj zaštiti okoliša. Temeljeći svoj rad na društveno odgovornom poslovanju, ta kompanija, čija se djelatnost sada obavlja na 24 lokacije u Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini i Makedoniji želi i nadalje aktivno suradivati sa športskim, kulturnim i humanitarnim subjektima, kako u Zagrebu, tako i u drugim hrvatskim gradovima, te biti ne samo pouzdan poslovni partner već i partner javnom i civilnom sektoru, a iskustva govore da je takvo partnerstvo i siguran put ukupnog društvenog razvitka. Novi izazovi i mogućnosti su na vidiku, a Poslovna grupa Auto Hrvatska želi ostati sinonim za mobilnost, kompetenciju i konkurentnost na tržištu proizvoda i usluga iz auto struke.