Convergent Media Group (CMG) digitalna je agencija koja već godinama uspješno proizvodi sadržaje za najveće globalne brendove. Sjedište agencije nalazi se u Puli, a ured u Zagrebu, te kolege u New Yorku i Londonu služe kako bi se što lakše i brže pružila podrška klijentima. Trenutno u CMG-u radi 183 zaposlenika, od kojih je 109 žena i 74 muškaraca. Na rukovodećim pozicijama nalazi se 25 zaposlenika, od kojih je čak 20 žena. Usporedbe radi, globalne statistike pokazuju da trenutno u digitalnom sektoru žene čine samo 30 posto zaposlenika i 18 posto rukovodećeg kadra.
Portfolio CMG-a uključuje P&G, GSK, ConvaTec, Novartis, Syngenta, Cloetta, Edgewell, Rimac Automobili te brojne druge tvrtke. Za njih i ostale klijente već 21 godinu grade i upravljaju s približno 1000 web stranica diljem svijeta na više od 100 tržišta te kreiraju sadržaj za razne digitalne kanale.
- Naše usluge pokrivaju širok raspon potreba naših klijenata – od prilagodbe jednostavnijih sadržaja do složenih digitalnih transformacija platformi, modela i same digitalne organizacijske strukture. Dizajniramo i programiramo web stranice, razvijamo i rukujemo aplikacijama, stvaramo i implementiramo SEO strategije i ne zaustavljamo se samo na tehničkim uslugama. Naš kreativni tim proizvodi najbolju verziju postojećeg sadržaja ili inovira i stvara novi koji odgovara potrebama brenda. Naše kreativne usluge pokrivaju pisanje tekstova, grafički dizajn, uređivanje videa, 3D, transkreaciju i prevođenje, UX/UI dizajn i oblikovanje sadržaja. Ipak, ono što nas izdvaja od ostalih agencija je specifična metodologija rada i ponude koja klijentu na globalnoj razini štedi do 40 posto vremena, a time posljedično i budžeta - rekla je Ana Tolić, izvršna direktorica CMG-a.
Raznovrsnost poslovanja prepoznali su i klijenti koji u CMG-u dobivaju usluge koje su prije morali tražiti na nekolicini adresa. Najviše projekata CMG je napravio s GSK i P&G-om, dva globalno poznata brenda. S njima su prošli kroz sve etape dugoročnih procesa digitalne transformacije i oblikovanje digitalnih modela za brendove kao što su Voltaren, Sensodyne, Herbal Essences ili Always – na globalnoj i lokalnoj razini.
Sukladno uspjesima CMG-a došao je i financijski uspjeh - već 9 godina za redom CMG bilježi kontinuirani poslovni rast. Sukladno tome, došlo je i do porasta broja zaposlenika pa je CMG narastao s inicijalnih 15-ak na skoro 200 zaposlenika na raznim lokacijama što je dovelo do novih izazova u pogledu korporativne kulture.
- U CMG-u našu kulturu vidimo kao ogledalo svih naših timova. Prošle godine, upravo zbog želje da naš odraz u ogledalu bude što bolji, oformili smo tim korporativnih komunikacija koji je optimizirao naše komunikacije kanale, ali i naporno radio da se dvosmjernom i transparentnom komunikacijom naši međuljudski odnosi i sam prijenos informacija poboljša i ubrza. Za takav potez bila je potrebna hrabrost jer se nije lako suočiti s feedbackom zaposlenika i možda čuti stvari koje niste očekivali. CMG je tu pokazao da čvrsto stoji na zemlji i u stanju je suočiti se sa svim izazovima u razvoju korporativne kulture - kazala je Anja Filipović, voditeljica korporativnih komunikacija.
Osim ustroja korporativnih komunikacija, prošlu godinu u CMG-u obilježilo je i provođenje programa mentalnog zdravlja nazvanog MindGiving. Zaposlenici su mogli sudjelovati u stres menadžment radionicama, jutarnjim satovima joge ili osobnim razgovorima sa stručnjacima za mentalno i fizičko zdravlje. Rad od kuće bio je standard agencije i prije pandemije COVID-19, a svi oni koji dolaze u ured sa sobom mogu povesti i svojeg kućnog ljubimca što dokazano smanjuje stres i unosi posebnu vrstu veselja u radnu atmosferu. Postulate rada na internom zadovoljstvu zaposlenika preslikavaju i na klijente:
- Ponosno možemo reći da nam je zadovoljstvo klijenata na visokoj razini, što često pratimo i raznim eksternim anketama. U moru automatizacija i platformi ulažemo u ljudsku komponentu poslovnih odnosa, koja nam je podjednako bitna kao i sam rezultat našeg rada. Često za sebe kažemo da smo agencija u kojoj platforme rade za ljude, a ne obrnuto. Mi smo agencija koja prepoznaje da ne možemo zamijeniti ljudsku stranu u stvaranju digitalnih rješenja i da su odnosi ključni za uspjeh. Vjerujemo u fokusiranje na B2H – Business to Human, neovisno da li radimo za korporativnog klijenta, krajnjeg potrošača ili lokalnu zajednicu - dodala je Tolić.
Što čeka CMG u budućnosti? Prvi korak koji slijedi je rebranding u periodu nakon Uskrsa. Agencija se u 21 godini postojanja razvijala i sazrijevala – kako setom usluga tako i internim vrijednostima. Novi vizualni identitet agencije pratit će ono gdje je CMG danas i gdje žele da CMG bude u budućnosti. Nakon rebrandinga CMG se planira intenzivnije uključiti u lokalnu i regionalnu zajednicu. Želja im je svoje znanje stečeno u radu s različitim klijentima dalje širiti mladima i poticati ih na savladavanje novih tehnologija koje su danas nezamjenjivi dio svakodnevnog života. Do sada je 25 studenata započelo karijeru u CMG-u, a velik broj njih danas je i na vodećim pozicijama te taj trend žele nastaviti i dalje.
- CMG je poznat po tome što postavlja ton industrije kada je u pitanju održivost. Povijesno gledano, agencija je standardizirala digitalno recikliranje puno prije nego što je to postalo obvezno, a sada ponovno prednjači i usredotočuje se na standardizaciju svog pristupa digitalnoj održivosti. Pozitivni utjecaj na globalno tržište sada želimo prenijeti i na Hrvatsku – znanje koje imamo nije tu da ga sebično čuvamo već da ga dijelimo s ljudima, pogotovo mladima kojima bi ono moglo pomoći u karijerama pred njima - zaključila je Tolić.