Ukratko
StoryEditor

Dubravka Kovačević (DC&T) i Nina Marić (Oltre Hospitality): Stvaramo inovativni dizajn koji odgovara i najzahtjevnijim hotelijerima i gostima

26. Veljača 2024.
Nina Marić i Dubravka Kovačević
Dvije tvrtke, DC&T i Oltre Hospitality, odlučile su objediniti svoja bogata iskustva i ponuditi cjelovitu uslugu te dodatne vrijednosti svojim klijentima jedinstvenom kombinacijom stručnosti u strateškom dizajnu i upravljanju hotelima

DC&T, pod vodstvom Timija i Dubravke Kovačević, tvrtka je specijalizirana za dizajn i realizaciju poslovnih prostora. Njihov fokus je na kreiranju inovativnih, funkcionalnih i estetski privlačnih poslovnih okružja. Svojim klijentima nude rješenja koja su prilagođena specifičnim potrebama i zahtjevima, uz korištenje suvremenih materijala i tehnologija. DC&T integrira različite aspekte strateškog dizajna i arhitekture kako bi stvorilo prostor koji ne samo da izgleda impresivno, već i poboljšava produktivnost i dobrobit korisnika.

Oltre Hospitality je tvrtka koja se fokusira na upravljanje i konzultacije u hotelijerstvu. Pod vodstvom Nine Marić, Oltre pruža stručno znanje i iskustvo u operativnim aspektima hotelskog poslovanja, uključujući strategiju, razvoj i optimizaciju poslovnih procesa. Njihov je pristup usmjeren na poboljšanje kvalitete usluge i iskustva gostiju, istodobno podržavajući održivi razvoj i inovacije u industriji hotelijerstva.

Nakon što su u DC&T-u i Oltre Hospitality stekli veliko iskustvo u svojim područjima specijalizacije, odlučili su surađujući penetrirati na tržište hotelske industrije, s ciljem pružanja dodatne vrijednosti svojim klijentima jedinstvenom kombinacijom stručnosti u strateškom dizajnu i upravljanju hotelima. Kako će funkcionirati njihova suradnja, na koji će način nastojati ispuniti zahtjeve i očekivanja gostiju te što sve hotelski gosti danas očekuju od uređenja interijera otkrile su nam Kovačević i Marić u razgovoru.

Kada ste započeli suradnju, kojim ste se sve ciljevima vodili? Što tom suradnjom nastojite ponuditi hotelijerima?

Nina: Naša suradnja započela je s jasnim ciljevima koji obuhvaćaju pružanje inovativnih i prilagođenih rješenja u hotelskoj industriji. Usredotočeni smo na stvaranje dizajna koji su ne samo estetski privlačni već i funkcionalni, pritom naglašavajući važnost održivosti i efikasnosti. Cilj nam je ponuditi hotelijerima sveobuhvatne usluge koje će unaprijediti njihovu ponudu i iskustvo gostiju.

Dubravka: Surađujući s Ninom, koja donosi dragocjeno iskustvo iz industrije, nastojimo integrirati praktične aspekte operativnog menadžmenta u hotelskom sektoru s kreativnim i inovativnim rješenjima koje nudi naš pristup design + build. Ta sinergija omogućava stvaranje prostora koji odgovaraju i najzahtjevnijim standardima suvremenog hotelijerstva.

Možete li mi na nekom konkretnom primjeru objasniti na koji način će funkcionirati vaša suradnja u uređivanju interijera hotela?

Dubravka: Na primjeru jednog luksuznog hotela, naša suradnja funkcionira na način da Nina pruža uvid u specifične potrebe i očekivanja gostiju, kao i u operativne izazove s kojima se hotel suočava. Na temelju tih informacija, naš tim iz DC&T-a razvija dizajnerska rješenja koja su usklađena s tim potrebama. Pristupom design + build vodimo cijeli projekt od konceptualizacije do realizacije, osiguravajući da svaki element dizajna pridonosi ukupnom iskustvu gostiju, kao i operativnoj efikasnosti hotela.

Nina: Takav pristup omogućava nam da na integriran način odgovorimo na specifične izazove koje svaki projekt donosi.

DC&T integrira različite aspekte strateškog dizajna i arhitekture kako bi stvorio prostor koji ne samo da izgleda impresivno, već i poboljšava produktivnost i dobrobit korisnika

Za što će biti zaduženi stručnjaci iz DC&T-a, a za što Nina?

Dubravka: Naši stručnjaci iz DC&T-a bit će zaduženi za dizajn, planiranje i implementaciju projekata unutar koncepta design + build. Oni će voditi projekt od početka – od razvoja kreativnih koncepta, preko detaljnog planiranja i dizajniranja, pa sve do konačne realizacije i gradnje.

Nina: S druge strane, ja ću unijeti svoje bogato iskustvo u hotelskoj industriji, posebno u segmentima upravljanja operacijama i razumijevanja potreba gostiju. Bit ću odgovorna za pružanje stručnih savjeta o operativnim aspektima hotela, kako bi se osiguralo da dizajn bude usklađen s praktičnim i funkcionalnim zahtjevima hotela i gostiju.

Tko su sve vaši potencijalni klijenti te s kojih sve tržišta dolaze?

Nina: Naši potencijalni klijenti uključuju različite hotele i hotelijerske lance, kako u Hrvatskoj, tako i na međunarodnoj razini. Ciljamo na tržišta koja cijene inovativnost, kvalitetu i održivost u dizajnu i hotelijerstvu.

Dubravka: Pritom se ne ograničavamo samo na lokalno tržište, već smo otvoreni za suradnju s klijentima iz različitih dijelova svijeta, uključujući i one s tržišta kao što je Bliski istok, gdje su trendovi u hotelijerstvu vrlo dinamični i inovativni, a na kojima smo već radili i imamo iskustvo.

Što danas gosti u hotelima očekuju od uređenja interijera i kako to utječe na njihovo zadovoljstvo turističkom ponudom?

Dubravka: Današnji gosti u hotelima očekuju visoku razinu estetike i udobnosti od uređenja interijera. Oni traže prostore koji ne samo da odražavaju suvremene trendove u dizajnu, već i prostor koji pruža osjećaj autentičnosti i povezanosti s lokacijom.

Nina: Kvalitetno uređenje interijera igra ključnu ulogu u stvaranju dojma i zadovoljstva gostiju, što direktno utječe na njihovu percepciju i zadovoljstvo turističkom ponudom. Uređenje koje kombinira funkcionalnost, udobnost i estetsku privlačnost može biti presudno u odluci gostiju da se vrate u hotel ili ga preporuče drugima.

Na koji ćete način vašom suradnjom nastojati ispuniti zahtjeve i očekivanja gostiju, ali i djelatnika hotela?

Nina: U suradnji nastojat ćemo ispuniti zahtjeve i očekivanja gostiju, kao i djelatnika hotela, pažljivo osmišljenim projektima koji kombiniraju funkcionalnost, estetiku i udobnost.

Dubravka: S obzirom na Ninino stručno znanje u operativnom upravljanju hotela i našu ekspertizu u dizajnu i realizaciji, moći ćemo stvoriti prostore koji odgovaraju specifičnim potrebama i očekivanjima. To uključuje stvaranje dizajna koji su istodobno privlačni i praktični, uzimajući u obzir kako potrebe gostiju, tako i osoblja, a da bi se osigurala maksimalna funkcionalnost i zadovoljstvo svih strana.

Oltre Hospitality pruža stručno znanje i iskustvo u operativnim aspektima hotelskog poslovanja, uključujući strategiju, razvoj i optimizaciju poslovnih procesa

Spomenuli ste luksuzne hotele. Planirate li raditi s lancima luksuznih hotela ili s manjim butik-hotelima?

Dubravka: Naš je pristup fleksibilan i prilagođen potrebama tržišta, pa tako planiramo raditi i s lancima luksuznih hotela i s manjim butik-hotelima. Cilj nam je pružiti personaliziranu uslugu koja odgovara specifičnim zahtjevima i očekivanjima svakoga klijenta, bez obzira na veličinu i profil hotela.

Nina: Vjerujemo da svaki hotel, bilo da je dio većeg lanca bilo da je neovisni butik-hotel, zaslužuje jedinstven pristup koji će mu pomoći da se istakne na tržištu i pruži gostima izvanredno iskustvo.

Možete li detaljnije objasniti kako se vaš tim koristi prednostima pristupa design + build da bi ubrzao proces prilagodbe prostora?

Dubravka: Naš se tim koristi prednostima pristupa design + build kako bi optimirao i ubrzao proces prilagodbe prostora, nudeći integrirano rješenje koje spaja dizajn i gradnju. Taj pristup omogućava nam da radimo učinkovitije, smanjujemo mogućnost pogrešaka i nepotrebnih kašnjenja te osiguravamo bolju kontrolu nad troškovima i rokovima projekta.

Ključna prednost tog pristupa je bliska suradnja između dizajnerskog tima i tima za gradnju od početka projekta. To nam omogućava da u ranoj fazi identificiramo potencijalne probleme, predvidimo izazove i pronađemo najučinkovitija rješenja koja će zadovoljiti estetske i funkcionalne potrebe prostora. Također, taj integrirani pristup potiče kontinuiranu komunikaciju i koordinaciju među svim članovima tima, što pridonosi glatkijem tijeku projekta.

Nina: Pomoću metode design + build naš tim može brže reagirati na promjene, prilagođavati se zahtjevima klijenata i osigurati da se krajnji rezultat točno podudara s vizijom i očekivanjima klijenta. Taj pristup ne samo da ubrzava proces prilagodbe prostora, već povećava zadovoljstvo klijenta pružanjem kvalitetnog, funkcionalnog i estetski privlačnog prostora.

22. studeni 2024 01:10