Hrvatska studentska asocijacija (HSA) ove godine organizira jubilarno deseto izdanje najveće studentske marketinške konferencije Marketing Madness. Pridružiti se mogu svi, potpuno besplatno, 22. i 23. ožujka na već poznatoj lokaciji na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu.
Marketing Madness je marketinška i PR konferencija koja proaktivne kreativce, na dva dana, povezuje s regionalnim stručnjacima u interaktivnoj razmjeni znanja, iskustava i ideja. Konferencija objedinjuje i pruža uvid u sve popularnije teme koje zahvaćaju kako cijeli svijet, tako i Hrvatsku. Kroz dva visoko edukativna dana postavit će se mnoga intrigantna pitanja i uz pomoć profesionalaca, na kreativan i interaktivan način, pokušati doći do konkretnih i autentičnih odgovora.
Prvi dan, 22. ožujka, posvećen je kreativnoj strani marketinga. Sudionici će imati priliku čuti neke od najvećih stručnjaka iz najpoznatijih kreativnih agencija, saznati nešto više o njihovom radu i izazovima s kojima se susreću poput novih tehnologija i trendova.
Drugi dan, 23. ožujka, fokusiran je na marketing odnosa, a stručnjaci će kroz širok spektar zanimljivih tema približiti sudionicima važnost marketinga na svim razinama odnosa. Uz predavanja, sudionike oba dana očekuju i zanimljive panel rasprave o nekim od gorućih tema u svijetu marketinga.
Konferenciju organiziraju studenti, za studente, s ciljem da sudionici dožive nezaboravno iskustvo kroz koje će steći znanja koja će biti od velikog značaja za njihov poslovni i privatni razvoj.