Huawei, jedna od vodećih tehnoloških tvrtki, najavila je niz poslovnih ažuriranja i inovacija tijekom svoje godišnje konferencije za razvojne programere HDC.Europe na Web Summitu 2022. Više od 200 programera i poslovnih lidera sudjelovalo je na HDC.Europe gdje je Huawei održao panel o rastu HUAWEI Mobile Services (HMS), uključujući najavu najnovijih tehnologija i viziju razvoja za 2023.
- Naša je poslovna vizija pružiti svakom Huawei potrošaču nevjerojatno korisničko iskustvo s najsuvremenijim i najnaprednijim tehnologijama vezanima za hardver kao i softver. Integracija naših inovativnih uređaja i inovacija Huawei ekosustava postala je ključna za uspjeh našeg potrošačkog poslovanja u Europi. Zajedno s našim razvojnim partnerima iz HMS ekosustava, učvrstili smo svoju poziciju 3. najvećeg globalnog mobilnog ekosustava i uzbuđeni smo što ćemo nastaviti s inovacijama i rastom na ovom diversificiranom tržištu - rekao je William Tian, predsjednik europske divizije Huawei Consumer Business Groupa, govoreći tijekom održavanja HDC.Europe.
AppGallery slavi impresivan rast
AppGallery, dostupan i na nedavno predstavljenom Mate 50 Pro flagshipu, kao glavni prioritet postavlja ulaganje u svoje partnere kako bi na platformu doveli izvrsne aplikacije. Od lansiranja u inozemstvu 2018. godine, rast HMS ekosustava odvijao se impresivnom brzinom. Do kraja trećeg tromjesečja 2022. AppGallery je imao više od 580 milijuna aktivnih korisnika mjesečno, od kojih je 45 milijuna bilo u Europi. U 2021. AppGallery je postigao 432 milijardi globalnih distribucija aplikacija, dok je Huaweijeva globalna zajednica programera narasla na preko 6 milijuna programera, što je rezultiralo s više od 220.000 aplikacija integriranih u HMS Core. Broj aplikacija koje se mogu preuzeti na HMS pametnim telefonima također je porastao za 147 posto u 2021.
U potrazi za izvrsnošću i pružajući top izbor potrošačima, AppGallery kontinuirano nudi aplikacije globalnog utjecaja uz podjednaku integraciju bogate ponude lokalnih aplikacija koje zadovoljavaju različite potrebe korisnika posvuda po svijetu.
S ciljem zadržavanja i privlačenja novih korisnika, Huawei je na HDC.Europe najavio svoj potpuno novi program vjernosti u AppGallery platformi, koji korisnike nagrađuje bezbrojnim popustima prilikom plaćanja. Korisnici mogu prijeći na višu loyalty razinu i tražiti popuste sve veće vrijednosti, preuzimati nove aplikacije i kupovati unutar aplikacije. U rujnu 2022. Newsweek je AppGalleryju dodijelio nagradu ‘Zvijezda u usponu‘ na vodećem međunarodnom sajmu potrošačke elektronike, IFA 2022., u Berlinu. Nagrada je potvrda kvalitete platforme i partnera čije aplikacije Huawei isporučuje.
Huawei Ads osigurava kvalitetan promet i prihode za partnere
U cijeloj Europi poduzeća se suočavaju sa sve izazovnijim gospodarskim okruženjem. Upravo zato, Huawei radi zajedno sa svojim partnerima na implementaciji najisplativijih rješenja za njihovo poslovanje, što im omogućuje usmjeravanje veće financijske potpore na područja gdje je to najpotrebnije, kao što je ona vezana za rast i jačanje njihovih usluga za korisnike.
Od svog pokretanja 2020., Huawei Ads je povećao svoju mrežu oglašivača za 9 puta, pokrivajući preko 200 industrija oglašavanja. U međuvremenu, Huaweijeva mreža izdavača je narasla 4 puta i očekuje se da će ponovno narasti u istoj mjeri tijekom 2023. Huawei Ads sada ima više od 60 certificiranih agencija na globalnoj razini, od kojih je trećina u Europi, poput AppSamurai i AVOW.
Kvalitetan promet i kvalitetni podaci dobiveni od razvojnih i poslovnih partnera ključni su fokus Huawei Ads, čija je predanost već prepoznata u industriji. Nedavno je najavljeno i partnerstvo s Integral Ad Science – najboljim globalnim partnerom za sigurnost robnih marki radi provjere kvalitete prometa, a primjenjuju se i ključni industrijski certifikati kao što su IAB Europe Certified Vendor i TAG Certification Against Fraud. Kvalitetu Huawei Ads kampanja prepoznali su i App Growth Awards i Digiday Awards, gdje je Huawei proglašen finalistom izbora.
Huawei trenutačno doseže 3 milijarde dnevnih zahtjeva za oglase i očekuje se da će nastaviti rasti za oko dodatnih 400% u 2023. Osim Huawei Ads, postoje mnoge druge prilike za rast poslovanja unutar Huawei sustava. Nakon pokretanja na AppGalleryju, mnoge su se aplikacije integrirale s HMS aplikacijama kako bi korisnicima pružile bolje digitalno, međusobno povezano iskustvo. To znači da Huawei može ponuditi poboljšana iskustva oko pretraživanja, navigacije i plaćanja. Uzmimo za primjer korisnike Petal Maps i Petal Search, koji mogu istraživati mnoštvo informacija koristeći najsuvremeniju tehnologiju i putem vodećih aplikacija za putovanja i navigaciju, kao što su Skyscanner i Booking.com.
Predanost kontinuiranim inovacijama
Važnost pružanja izbora potrošačima temeljno je načelo Huaweija. Tijekom 2022. HMS je stekao mnoga uzbudljiva nova partnerstva u ko-inovaciji i monetizaciji još više usluga i proizvoda, otvarajući nove prilike za korisnike i partnere u HMS-ovom suradničkom ekosustavu koji se stalno širi. Tijekom HDC.Europe, Huawei je pozvao brojne partnere na pozornicu kako bi zajedno podijelili svoju viziju i uspješne poslovne priče. Teme su uključivale teme poput pametne integracije HiAI Engine & Camera Engine (RECnGO), Ads Challenges & Opportunities in 2022 (FLASHCORE, LIMITLESS, ADMOST) i Petal Search inovativnu integraciju (YieldKit, Zeropark). Nakon HDC.Europe, 2. studenog navečer, održane su i Huaweijeve godišnje dodjele AppGallery Editors‘ Choice Awards i nagrada ‘Grow with Huawei‘ koje slave najbolje aplikacije i partnere godine u raznim kategorijama.
Svijetla budućnost – inovativni uređaji i ekosustav suradnje
Huawei uvijek stavlja potrošača u središte svojih razvojnih aktivnosti, kombinirajući nizove svoje stručnosti kako bi pružio iskustvo ‘dodane vrijednosti‘. Putem svojih inovativnih hardverskih značajki i rastućeg ekosustava, Huawei nastoji podržati svoje partnere pružanjem lokaliziranih usluga i podrške – posebno u zemljama u razvoju.
- U nesigurnim vremenima s kojima se naše društvo suočava, predani smo, više nego ikad, suradnji s našim partnerima kako bismo odgovorili na potrebe naših korisnika u svim vrstama digitalnih scenarija. Kako budemo ulazili u 2023. i kasnije, nastavak zajedničkih inovacija i rasta biti će od ključne važnosti. Široka mreža razvojnih partnera i poslovnih subjekata je nešto na što smo ponosni i što ističemo kao veliki uspjeh u poslovanju. Zato planiramo i nadalje ostati fokusirani na pružanje besprijekornog iskustva svim korisnicima, uvijek u službi boljeg tehnološkog društva za sve u sadašnjim i budućim koracima - rekao je Jaime Gonzalo, potpredsjednik Huawei Mobile Services Europe, komentirajući ovogodišnju konferenciju.
Huawei proizvodi i usluge
Nakon nedavnog regionalnog predstavljanja, impresivni Huawei flagship Mate 50 Pro dostupan je i na lokalnom tržištu u ekskluzivnoj prednarudžbi u suradnji s tvrtkom Sancta Domenica uz odlične pogodnosti za sve korisnike. Kupci koji prednaruče ovaj pametni uređaj na web stranici Sancta Domenice ili u poslovnicama u periodu od 28. listopada do 5. studenog, dobit će na poklon Huawei FreeBuds 4i bežične slušalice u bijeloj boji potpuno besplatno.Službeni početak prodaje uređaja Mate 50 Pro, očekuje se početkom sljedećeg tjedna. Mate serija je znana po svojim naprednim mogućnostima i izvanrednim performansama, a Mate 50 Pro donosi i novosti po pitanju fotografije s prvim fizički podesivim otvorom blende na čak 10 razina, što je nagrađeno i prvim mjestom ljestvice kvalitete mobilne kamere uglednog laboratorija DXOMARK. Nakon regionalne premijere, očekuje se i lokalni početak prodaje Huawei FreeBuds SE slušalica kristalno čistog zvuka i ergonomskog dizajna koje su idealne za dugotrajno korištenje. Još jedan od noviteta koji očekujemo je pametni sat Huawei Watch GT 3 SE, fitness i zdravstveni asistent modernog dizajna i unaprjeđenih funkcija.