Tko su influenceri, kako izgleda radni dan influencera, na koji način ugovaraju suradnje s brendovima te koliki je njihov stvarni utjecaj i odgovornost prema svojim pratiteljima? Kako se zapravo stvaraju najpopularniji digitalni sadržaji (video, postovi, fotografije…) te kako izgleda realnost iza kulisa virtualno kreiranog svijeta?
O ovim se temama danas diskutiralo na Veleučilištu VERN‘ na društveno odgovornoj konferenciji „Influenceri bez filtera“ koja je okupila neke od najuspješnijih hrvatskih (mikro)influencera te stručnjake iz digitalnih agencija, produkcijskih kuća i akademske zajednice.
Na tri tematske sesije „Influenceri 101“, „Bez filtera“ i „Body positivity“ gostovali su neki od najpoznatijih hrvatskih influencera u području mode, fotografije, lifestylea, gastronomije..., poput Maše Zibar, Donne Lugonje Petković, Marka Vuletića, Mile Butorca, Sanje Mijac i mnogih drugih. U panel diskusijama progovorili su o pravoj istini koja se krije iza posla kojim se bave, svojoj ljubavi prema produkciji sadržaja, ali i najvećim strahovima. Fenomen utjecaja influencera i virtualno kreiranog svijeta komentirali su i stručnjaci: Anamarija Virant iz agencije Degordian, Antica Vuletić iz JoomBoosa, modni fotograf Zvonimir Ferina, prof. dr. sc. Gordana Kuterovac Jagodić s Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, Maja Mihovilović s Veleučilišta VERN‘ te Aleksandra Orlić, glavna urednica Cosmopolitana.
„U današnje vrijeme u kojem smo gotovo 24 sata uronjeni u neki medij, uglavnom društvene mreže, iznimno je važno govoriti o utjecaju, odgovornosti i samoregulaciji influencera. Ideja ove konferencije bila je naglasiti razliku između stvarnosti i virtualnih konstrukcija, od izgleda hrane do našeg vlastitog izgleda. Mislim da smo otvorili zanimljive teme i dali konkretan doprinos podizanju svijesti o ovim važnim pitanjima“, komentirala je VERN‘ova predavačica Maja Mihovilović.
U okviru konferencije održana je i stručna prezentacija studenta VERN‘a Luke Lajića, modnog influencera i fotografa, kava s Mateom Frajsberger koju je vodila Aleksandra Milinković s Entera te nagradni kviz za posjetitelje, koji su ovom prilikom mogli pogledati i izložbu crno-bijelih fotografija „Influenceri bez filtera“, postavljenu na Veleučilištu VERN‘.
Konferenciju su u potpunosti osmislili studenti VERN‘a, uz mentorsku podršku predavača, a proizašla je iz studentske inicijative dekonstrukcije virtualne stvarnosti. Realizirana je uz organizacijsku, logističku i komunikacijsku podršku Veleučilišta VERN‘, uz pokrovitelje konferencije A1 Hrvatska te prirodnu izvorsku vodu Cetina i medijsko pokroviteljstvo časopisa Cosmopolitan i Lider te portala PRglas.
Širi organizacijski tim konferencije: Dea Cesar, Marta Jerković, Luka Lajić, Marcela Dora Mić, Paola Osrečki, Josipa Radovanić te Vida Žagar (fotografije).
Mentorski tim: Maja Mihovilović, predavačica na VERN‘u i Marija Slijepčević, predavačica na VERN‘u.