Roblox je trenutno jedna od najbrže rastućih gaming platformi s više od 65 milijuna aktivnih korisnika dnevno. Korisnici na spomenutoj platformi mogu kreirati vlastite računalne igre i dijeliti ih s drugim korisnicima, što je istovremeno čini društvenom mrežom i stvaralačkom platformom. Registrirani korisnici dobivaju avatara s kojim mogu ‘uroniti‘ u virtualne 3D svjetove. Osim toga, svoje avatare mogu u raznolikoj ponudi igrica prilagoditi svojim željama.
Kaufland, koji je već neko vrijeme prisutan u svijetu gaminga, a od sada i u Robloxu, na vrlo je razigran način u igrice integrirao vještine poput savjesnog ophođenja s hranom. Tako se hrana koja je sakupljena u igrici, a koja nije bila potrebna za pripremu određenog jela, može donirati na ‘Stanici za smanjenje otpada od hrane‘. Zauzvrat igrač dobiva bodove na svojoj virtualnoj Kaufland Card kartici u samoj igrici koje kasnije može iskoristiti za otključavanje raznih mogućnosti ili odjevnih kombinacija za svog avatara ili pak za kupnju određenih predmeta.
– Roblox ima golem potencijal jer sve više mladih odraslih ljudi koristi spomenutu gaming platformu, stoga smo ponosni što je i Kaufland dio Roblox svijeta te vjerujemo kako će se naša prisutnost svidjeti brojnim korisnicima – izjavio je Daniel Šturm, član Uprave za Nabavu i marketing u Kauflandu.