Život
StoryEditor

Automobilski brendovi spas traže u - modi

03. Ožujak 2023.
Toyota je samo jedan od automobilskih brendova koji sklapaju partnerstva s igračima iz svijeta mode ne bi li poboljšali poslovne rezultate

Automobilski brend Toyota odlučio je izaći iz okvira tradicionalnog marketinga i uroniti u svijet – mode. U suradnji s japanskim modnim dizajnerom Junom Takahashijem i njegovim brendom Undercover, auto-kompanija je kreirala svoj novi model, Aygo +, koji je debitirao na pariškom Tjednu mode.

Iza kampanje stoji agencija Spring Studios koja je prethodno radila na Hyundaijevom projektu održive mode Re: Style.

Kako su iz agencija kazali The Drumu, Undercover je vrlo subverzivna modna marka, a Toyota punokrvni, globalno poznati automobilski brend. No, oba su brenda utemeljena na funkcionalnosti i inovaciji te postaju izuzetno zanimljivi kad su udruženi.

Pad prodaje

Ova naizgled neobična suradnja samo slijedi trend automobilskih brendova koji posežu za novim načinima promocije ne bi li poboljšali poslovne rezultate.

Naime, automobilska industrija bilježi najveći pad prodaje u posljednjih 30 godina. Automobilski su brendovi prilično tradicionalni kad je riječ o marketinškoj strategiji tako da ovakvi potezi za njih doista predstavljaju izlazak iz zone komfora.

Konkretnom suradnjom s Undercoverom, Toyota želi doprijeti do nove, mlađe publike, promijeniti način na koji kupci percipiraju Toyotu, ali i pokazati da moda i automobili zajedno dobro funkcioniraju. Također, Toyota se dosad nije dovodila u vezu sa stilom, prije s inovativnošću i kvalitetom, tako da ovom suradnjom žele pojačati taj vizualni moment, privući publiku koja je orijentirana na stil, modu i tehnologiju te, kako poručuju iz agencije, ‘traži nešto drugačije, nešto neočekivano‘.

Kampanja se ‘odvija‘ u imaginarnom gradu Pariz, Tokiju u kojem granice virtualnog svijeta praktički ne postoje. U nju su uključeni i influenceri koji su dobili zadatak spoj automobile i mode promovirati i na vlastitim profilima društvenih mreža.

22. studeni 2024 10:19