Kampanja kompanije Marodi ‘Priča koja vrijedi svakog slova‘ na najprestižnijem svjetskom festivalu posvećenom komunikacijskoj industriji - Cannes Lions osvojila je brončanu nagradu. Ovo je tako prvi kanski lav koji stiže u Nedelišće, sjedište Marodija, a drugi koji je osvojila agencija Bruketa&Žinić&Grey koja je, u suradnji s Komunikacijskim laboratorijem, osmislila i realizirala nagrađenu kampanju. U okviru kreativnog rješenja, ručno je napravljena zbirka od pet knjiga, a svaka knjiga sadrži točan broj sova za stihove jedne Međimurske popevke u obliku abecedne tjestenine za juhu. - U ovoj kampanji nije riječ samo o tjestenini, niti o pjevanju tradicijskih pjesama. Ovo je kampanja koja govori o pripadanju i ljubavi: ljubavi prema svojoj obitelji, prijateljima i onom malom dijelu svijeta koji smatrate svojim - naglasio je u priopćenju Nikola Žinić, voditelj kampanje ispred agencije Bruketa&Žinić&Grey i dodao da iza ove jednostavne, a genijalne kampanje stoji veliki tim.
Čuvanje tradicije
- Držeći u ruci malu kutiju s točnim brojem slova jedne popevke osjećate pažnju koju smo joj pridali i tako materijalizirali krhkost baštine koja nam lako može izmaći ako ne brinemo o njoj – kazao je Žinić.
Antun Marodi iz kompanije Marodi je pak kazao da im je želja bila dati doprinos lokalnoj zajednici i to su uspjeli proglašenjem Dana međimurske popevke.
- Kampanju smo pokrenuli s mišlju da tradiciju možemo najbolje čuvati kada ju prenosimo i živimo. Nagrada iz Cannesa značajno je priznanje kampanji, našem radu i svakako nas posebno veseli. Najveća zahvala našim zaposlenicima, ali i svim partnerima na projektu, posebno Zajednici hrvatskih kulturno umjetničkih udruga Međimurske županije (HKUUMŽ) i Međimurskoj županiji – naveo je u priopćenju Marodi.
Inače, na inicijativu lokalnog proizvođača tjestenine Marodi, pod kampanjom ‘Priča koja vrijedi svakog slova‘, i Zajednice hrvatskih kulturno umjetničkih udruga Međimurske županije (HKUUMŽ), 28. studeni proglašen je Danom međimurske popevke. Upravo tog datuma 2018. godine međimurska popevka uvrštena je na UNESCO-ov Reprezentativni popis nematerijalne kulturne baštine čovječanstva. Kanska nagrada za tjesteninu iz Nedelišća pak može poslužiti kao inspiracija malim brendovima da je svjetski uspjeh moguć uz strast i predanost.