Fintech tvrtka Revolut objavila je podatke o potrošnji preko njihove istoimene aplikacije i kartice tijekom Black Friday vikenda u Hrvatskoj, u kojoj broji više od 360 tisuća korisnika. Ostvareno je preko 228 tisuća transakcija, što je 6 posto više u odnosu na prošlu godinu, od čega je više od polovice tih transakcija obavljeno online. Korisnici Revoluta ukupno su potrošili više od 7,1 milijuna eura tijekom Black Friday popusta protekloga vikenda, što je 15 posto više u odnosu na isto razdoblje prošle godine.
Više od trećine potrošnje, dodaju iz Revoluta, odnosi se na dobnu skupinu od 25 do 34 godine (2,9 milijuna eura), pri čemu je u toj skupini prosječno potrošeno 70 eura (lani 64 eura). Najveći rast potrošnje Revolut bilježi u dobnoj skupini od 18 do 24 godine (ukupno 727 tisuća eura), 38 posto više u odnosu na prošlu godinu, s prosječnim potrošenim iznosom od 46 eura (lani 43 eura).
Od trgovina s namirnicama, najviše se preko Revoluta kupovalo u Lidlu, Sparu i Konzumu, dok se odjeća najviše kupovala na internetskim trgovinama About You, Zalando i Asos. Elektroniku su korisnici najviše kupovali na internetskoj trgovini eKupi, zatim u Appleu i Dysonu.
Top 10 trgovina u kojima se najviše kupovalo preko Revoluta:
- Lidl
- Amazon
- Wolt
- Aliexpress
- About You
- Booking.com
- Notino
- Zalando
- Apple
- Spar
Slični su to rezultati onima iz sustava fiskalizacije Porezne uprave, koja je u ponedjeljak objavila da su Hrvati za Crni petak potrošili 76,7 milijuna eura, odnosno 17,2 posto više nego lani. Također, u cijelom ‘Crnom tjednu‘ ove godine broj računa u odnosu na tjedan ranije porastao je za 10,4 posto, a njihov iznos za gotovo 23 posto, prenosi Hina.