Na listi sto najvažnijih svjetskih inovatora u modi prestižnog Vogue Businessa našao se i ‘naše gore list‘. Kreativna direktorica i osnivačica studija Tribute Brand, Gala Marija Vrbanić, našla se tako u društvu inovatora, kreativaca i poduzetnika koji, kako ih opisuje Vogue, uvode nove ideje i načine rada, okupljaju sudionike oko zajedničkih ciljeva i kreiraju novu okolinu za modu i ljepotu koja odgovara budućim generacijama.
Domaći dizajnerski studio na čelu s Vrbanić smješten je u kategoriju ‘Tehnologija i Web3‘, a to priznanje dodijeljeno jer je Tribute Brand, među ostalim, uspio kreirati prvi digitalni komad mode koji je postao viralna senzacija na društvenim mrežama: predimenzioniranu, metalik haljinu koja izgleda poput balona s velikom metalik mašnom koja je postala simbol nove tehnologije i kulture.
Lideri u industriji
Kako su objasnili iz Voguea, digitalne kreacije dizajnerice Vrbanić ne samo da demonstriraju njene vještine služenja najnovijom tehnologijom već govore o nepogrešivom instinktu, osjećaju za novo.
Osim što je kreacijom osvojila digitalni svijet, uspjela je uloviti pozornost dizajnerskih kuća Jean Paul Gaultier i Carolina Herrera koje su potom sklopile suradnju s Tribute Brandom.
Zahvaljujući impresivnoj prošlogodišnjoj investiciji od 4,5 milijuna dolara, studio je nastavio razvijati svoje kreativne, ali tehnološke kapacitete pa su tako unaprijedili svoju aplikaciju, nastavili uz pomoć AR alata rušiti granice fizičkog i virtualnog i pozicionirali se kao lideri takozvane ‘phygital‘ mode, lansirali ‘Tribute Street‘…
O njihovom su radu pisali neki od vodećih svjetskih medija od Forbesa, WWD-ija, Numera, CR Fashion Booka, a u potencijalu svjedoči spomenuta financijska potpora neke od vodećih investicijskih fondova u web3 sektoru poput Collab+Currencyija.