Kobjoll smatra da su sitnice zapravo velike stvari. Upravo one utječu na odanost svih dionika poslovanja i čine tvrtku uspješnom i zdravom okolinom
Koliko je srdačnost bitna u svim dijelovima poslovanja, u odnosu između poslodavca i zaposlenika, ali tvrtke i klijenata, opisuje knjiga 'Srdačnost kao roba' Klausa Kobjolla, ističe Alen Jerkunica, dekan Visoke škole Aspira. Knjiga govori, objasnio je, koliko su sitnice zapravo velike stvari, da upravo one utječu na odanost svih dionika poslovanja i čine tvrtku uspješnom i zdravom okolinom koja osigurava napredak za sve.
U poslovnom smislu dojmio ga se još jedan naslov – 'Nerazumno ponašanje' Richarda H. Thalera – jer je po struci ekonomist te mu je bilo vrlo zanimljivo čitati o primjerima bihevioralne ekonomije i spoznati koliko je ljudski um kompleksan i vrlo često nepredvidiv. Pri odluci o kupnji u većini slučajeva presude emocije, ne razum, pa Jerkunica misli da je važno voditi se time u poslovanju te biti spreman na 'nelogično' ponašanje klijenata.
Dva mjeseca godišnjega
Navodi da u jednom dijelu knjige 'Srdačnost kao roba' autor kaže da mu je cilj osigurati sebi dva mjeseca godišnjeg odmora uz istodobno normalno funkcioniranje cijele tvrtke. Ne bi ni njemu bilo mrsko imati koji dan godišnjega više, kaže Jerkunica, ne toliko radi odmora, već radi spoznaje da takva tvrtka ima dobro posloženu strukturu i kvalitetne menadžere koji je na pravi način vode i bez njegove prisutnosti.– Težim tomu da svakodnevno unaprijedim i sebe i svoju organizaciju, da pri tome primijenim najbolje poslovne prakse i saznanja te da tako kontinuirano podižemo kvalitetu. Iz svake poslovne situacije može se naučiti nešto novo, a mislim da svi imamo prostora za napredak i da nitko ne zna sve. Mnogo knjiga iz područja liderstva i menadžmenta uči nas upravo to – iznosi Jerkunica.
Dobre preporuke
Jerkunica često čita i potpuno vjeruje u onu da su knjige prozor u svijet. Osim što nam obogaćuju rječnik, rekao je, omogućuju nam da situacije sagledamo iz drukčijih perspektiva, naučimo nešto od uspješnijih, preispitamo sebe, ali i da se katkad odmorimo. Najviše voli knjige čija se tematika veže uz poduzetništvo i menadžment, ali kad mu treba odmor, voli pročitati i kvalitetan roman.
Trenutačno čita 'Parfem' Patricka Süskinda i ocjenjuje da je s razlogom stekao veliku popularnost. Osim te knjige, svima preporučuje 'Don Rigobertove bilježnice' nobelovca Marija Vargasa Llose te životopis pjevača Nirvane Kurta Cobaina 'Služeći slugi' Dannyja Goldberga.