Nakon jezivih prijetnji, junaci serije nabavljaju sigurnosne kamere, a njihov primjer slijede i gledatelji
Da televizijski hitovi mogu potaknuti neočekivanu šoping groznicu potvrđuje i posljednjih Netflixov hit, horor-serija The Watcher u kojoj glavne uloge igraju Naomi Watts, Bobby Cannavale i Jennifer Coolidge.
Radnja utemeljena na istinitoj priči, prati obitelj koja se doseli u dom iz snova. No, idila kratko traje jer ubrzo počinju primati niz jezivih pisama od anonimne osobe, ‘The Watchera‘.
Da bi se osjećali sigurnije, junaci u jednom trenutku odluče postaviti sigurnosne kamere, a njihov su primjer odlučili slijediti i gledatelji. Naime, prema Google Trendsu i američkom trgovačkom lancu B&Q, prodaja sigurnosnih kamera porasla je tisuću posto!
U top 10
Također, netom nakon lansiranja serije, 13. listopada, 164 tisuće novih korisnika je potraživalo sigurnosne kamere online. Ova iznenadna potražnja za sigurnosnim kamerama, potvrdila je tezu da televizijski hitovi imaju itekakav utjecaj na potrošačke navike kupaca.
Tako je, primjerice, poznato da je zbog serije Bridgerton naglo porasla potražnja za servisima za čaj i mode inspirirane regency erom, modni brend Halston je zabilježio porast prodaje od 631 posto nakon lansiranja serije o dizajneru, a nakon Squid Gamea svi su poželjeli Vans tenisice i korejsku slasticu Dalgona.
Serija The Watcher je posljednji veliki hit Netflixa koji vjerojatno neće premašiti rezultate vodećih Stranger Thingsa i Squid Games, ali je u prvom tjednu ušao na top deset u 90 zemalja, zabilježivši više od 125 milijuna sati gledanja.