Jedan od omiljenih simbola više srednje klase – krokodil brenda Lacoste, vraća se u igru i to uz malenu pomoć popularne kulture.
Streaming platforma Netflix s Lacosteom lansira kolaborativnu kolekciju polo majica, kapi i trenirku sa stiliziranim simbolom (krokodilom) i motivima iz njihovih najpopularnijih naslova. Kolaboracija će pokriti osam serija – Stranger Things, Bridgerton, Lupin, Money Heist, The Witcher, Seks Educarion, Shadow and Bonem Elite te tako pokriti različite dobne skupine – starije fanove (milenijce) i mlađu publiku, ljubitelje „young adult“ TV sadržaja.
Tako će, primjerice, na majici inspiriranoj serijom Stranger Things stajati krokodil s lice Demogorgona, dok na modnim komadima kojim se odaje počast Bridgertonu, krokodil nositi periku.
Osvajanje mladih
Kako prenosi Business Insider, odjeća će koštati između 30 i 120 dolara, a prodavat će se u trgovinama Lacoste te web-shopovima Lacoste.com i Netflix.shop.
– Proizvodi su izvrstan medij za storytelling, a partnerstvo s Lacosteom je jedinstvena prilika za sjedinjenje svijeta mode i zabave – zapisao je na blogu potpredsjednik potrošačkih proizvoda u Netflixu, Josh Simon.
Ovo je prvo partnerstvo koje uključuje više različitih naslova, ali ne i prvi put da Netflix na ovakav način diverzificira prihode. Nedavno su tako sklopili partnerstvo s Walmartom i prodavali svoje proizvode u 2,4 tisuće trgovina. Tijekom vrhunca popularnosti Bridgertona, lansirali su i pop-up trgovine i održavali tematske evente.
Fanovi su za ulaz plaćali 108 dolara te mogli kupiti odjeću inspiriranu regentskom erom. Lacoste pak posljednjih godina pokušava osvojiti mlađe kupce, pa su sklapali partnerstvo s glazbenicima poput Brune Marsa i Tylera, the Creatora. Taj je francuski brend star 90 godina, a 2012. preuzela ga je švicarska kompanija MF Brands Group. Uprava te kompanije se nedavno pohvalila da su uspjeli ostvariti rekordnu prodaju od 2,69 milijardi dolara.