Puna dva mjeseca nakon što je Gucci šokirao javnost viješću da kompaniju napušta miljenik publike i glavni kreativni direktor, Alessandro Michele, otkriveno je tko je njegov nasljednik. S visokim očekivanjima publike, ali i šefova, morat će se tako nositi Sabato de Sarno koji će svoju debitantsku kolekciju za Gucci predstaviti u rujnu, na milanskom Tjednu mode.
De Sarno će kao novi kreativni direktor prenositi kreativnu viziju Guccija na ženske i muške kolekcije odjeće, modne dodatke i lifestyle proizvode te odgovarati Marcu Bizzarriju, predsjedniku i izvršnom direktoru te modne kuće.
Kako prenosi Vogue Business, nakon odlaska Michelea iz Guccija, po kuloarima su se, kao potencijalni nasljednici, spominjala brojna velika imena iz svijeta mode tako da je izbor De Sarna veliko iznenađenje. Naime, dizajner, kako tvrde iz Voguea, nije zvijezda niti je ikad ranije obnašao funkciju kreativnog direktora ili lidera.
U skladu sa strategijom
Taj 39-godišnji talijanski dizajner, u Gucci stiže iz Valentina gdje je nadgledao muške i ženske kolekcije, a do 2009. radno je iskustvo stjecao u Pradi i Dolce&Gabbani. Kako je Vogueu izjavio konzultant u kompaniji Egon Zehnder, Jean Vigneron, Kering (vlasnik Guccija) ima iskustvo s dovođenjem manje poznatih imena na čelne pozicije. Tako je i Alessandro Michele bio relativno nepoznat kad je preuzeo poziciju, ali i Matthieu Blazy prije nego je dobio ulogu kreativnog direktora u Bottega Veneti.
– Manje kuće imaju koristi od dovođenja poznatijih dizajnera s velikom zajednicom, dok su megabrendovi atraktivni sami po sebi. Možemo pretpostaviti da je Sabato de Sarno odabran u skladu s Keringovom strategijom da Gucciju vrati klasičniju, formalniju siluetu – poručio je Vigneron Vogueu.
Michele, poznat po svojoj maksimalističkoj estetici, navodno nije pristao prilagoditi stil željama šefova te je upravo zbog toga odlučio izaći te modne kuće. De Sarno je pak blisko surađivao s kreativnim direktorom Valentina, Pierpaolom Picciolijem, te pridnio, kako Vogue piše, ‘poetskom stilu brenda‘.
U priopćenju za medije, CEO Guccija, Marco Bazzarri je izjavio da De Sarno donosi veliko i relevantno iskustvo te je siguran da će razumjeti i cijeniti Guccijevu jedinstvenu tradiciju. Inače, prodaja Guccija u prvih devet mjeseci 2022. porasla je osam posto na 7,7 milijardi eura, a prema procjenama analitičara (s podacima Gucci izlazi u veljači) ukupni prihodi za 2022. mogli bi iznositi 10,5 milijardi eura što je znatno manje od najboljih u klasi.