Gucci Town je njihov trajan virtualni prostor na toj popularnoj gaming platformi, a avatari će moći sudjelovati u razvoju samog brenda
Prošle je godine luksuzni modni brend Gucci otvorio svoj virtualni vrt na Robloxu, ali, očito, procijenio da su zavrijedili nešto veće i trajnije, pa su osnovali – vlastiti grad. Ili, kako su opisali u kompaniji, Gucci Town je njihov trajan virtualni prostor na toj popularnoj gaming platformi.
U njemu, korisnici će moći pronaći nekoliko mini-igrica, avatare počastiti kavom u Gucci kafiću i počastiti se Gucci komadima u nekoliko luksuznih virtualnih trgovina. Također, korisnici, odnosno njihovi avatari svoje će umjetničke radove moći izložiti u gradskom kreativnom kutku – Creative Corner i istraživati izložbeni prostor nazvan Vault Plaza. Tamo će moći skupljati i kodove za fizičku kupovinu Guccijevih proizvoda.
Virtualna inspiracija
– Tijekom kreiranja određenog iskustva, naša je polazišna točka uvijek bila zajednica – kazao je Guccijev šef novih biznisa Nicolas Oudinot mediju The Verge te dodao da zamišljaju kako će budući razvoj brenda biti rezultat otvorenog dijaloga brenda i korisnika, posjetitelja virtualnog grada.
Kako planiraju, kreatori sadržaja i talenti iz Roblox zajednice moći će dati obol daljnjem razvoju brenda, stvorit će se ekosustav novih ideja i vizualnih stimulansa koji će se razvijati zajedno s vizijom kreativnog direktora Alessandra Michelea.
Osim što je osnovao svoj virtualni grad, Gucci je u suradnji s Faceitom i World Health Organizationom pokrenuo globalnu gaming akademiju koja je prva takvog tipa u kojoj sudjeluje neki luksuzni modni brend. U svakom slučaju, ako je suditi prema recentnim projektima, Gucci ima velika očekivanja i ambicije kad je u pitanju razvoj metavsemira.