Znanja
StoryEditor

Kako upravljati stresom u poslovnom okruženju?

06. Lipanj 2014.
Piše:
lider.media

Kada ste pod stresom, osjećate navalu adrenalina i iznenadili biste se koliko možete postići u takvoj situaciji. Ponekad si sami stvarate pritisak, ali najčešće je vezan uz neke vanjske okolnosti u poslovnom okruženju.

Stres je najčešće rezultat naglih promjena, rokova koji se približavaju ili smanjivanja budžeta. Neki smatraju da je rad pod pritiskom dobar jer zaposlenike drži motiviranima i fokusiranima, ali treba imati na umu da previše stresa u predugom vremenskom razdoblju može loše utjecati na moral i produktivnost.

Kao lider, morate se nositi sa stresom ne samo na vlastitoj koži, već i za cijeli kolektiv zaposlenika. Kada je puno faktora u igri i ulozi su visoki, morate naučiti primijeniti pritisak kako biste dobili najbolje rezultate, ali i paziti da ne pretjerate.

Najprije, ciljevi moraju biti realistično postavljeni. Također, ponekad nije loše zaposlenicima dati autonomnost u određivanju načina za postizanje određenog cilja. Možda se čini da to situaciju čini još stresnijom, ali preuzimanje odgovornosti dobro utječe na zaposlenike i poboljšava rezultate.

Lider, odnosno vođa nekog tima zaposlenika, je u posebnom položaju jer ostali promatraju načine na koje se nosi sa stresom. Ako ste frustrirani i ponašate se kao da je kraj svijeta, proširit ćete takvu negativnu energiju na cijeli tim. Ako ste smireni i usmjereni na cilj, tim će sigurno krenuti vašim tragom. Najbolje što možete napraviti jest da ostanete fokusirani te da nađete način kako da kanalizirate stres među zaposlenicima.

22. studeni 2024 23:20