HPB je prva banka u Hrvatskoj koja uvodi mogućnost da klijenti koji u neposrednom kontaktu s Bankom nisu riješili svoj prigovor odaberu jedno od tri tijela za alternativno rješavanje potrošačkih sporova - Hrvatsku udrugu za mirenje, Centar za mirenje ili Sud časti pri Hrvatskoj gospodarskoj komori, stoji u priopćenju HPB-a.
>>>HPB: Odlično lanjsko drugo polugodište nadoknadilo gubitak zbog izloženosti Agrokoru
Povodom Svjetskog dana prava potrošača, 15. ožujka, HPB je omogućila učinkovito i jeftinije rješavanje potrošačkih sporova i na taj način unaprijedila sustav zaštite potrošača.
Prihvaćanjem alternativnog rješavanja sporova HPB nastoji na miran način riješiti spor s potrošačem bez pokretanja sudskog postupka čije trajanje je duže i skuplje za klijenta i Banku.
Smanjen broj prigovora
Sustavnim upravljanjem kvalitetom usluge HPB kontinuirano smanjuje broj prigovora, a najveći broj, više od 70%, rješava se unutar 24 sata, odnosno pri prvom kontaktu s klijentom. Po relevantnim istraživanjima o zadovoljstvu klijenata HPB zauzima visoko mjesto po njihovim preporukama, a još kvalitetnijom uslugom i djelotvornijim sustavom upravljanja prigovorima želimo opravdati povjerenje 600 tisuća klijenata.