Jučer je u zagrebačkom Kaptol Boutique Cinema održano treće izdanje jedine hrvatske konferencije o blogerima i influencerima, DIABLOG. Konferencija je okupila tristotinjak gostiju, a održano je niz zanimljivih predavanja, prezentacija, radionica i okruglih stolova.
>>>Influencer marketing - mikroinfluenceri, makro povrati
Rezultati najnovijeg istraživanja o hrvatskoj blogerskoj i influencer sceni pokazali su kako su kreatori sadržaja sve zreliji, uz brigu o vlastitim online kanalima velika većina (61%) ima i stalan posao, te su visoko obrazovani (75%). Njih 40% kontinuirano surađuje s jednim brendom i prosječno zarađuju manje nego što su zarađivali prošle godine (63% do 3.500 kn), što znači da je na sceni puno novih lica i da do izražaja sve više dolaze tzv. microinfluenceri.
Ono na čemu bi trebali više poraditi je proaktivnost u suradnji s brendovima, jer ih čak 70% čeka da im se brendovi sami javi.
Kao glavne trendove ispitanici su istaknuli videosadržaj, podcast i Instagram TV.
Na konferenciji su proglašeni najbolji blogeri u kategorijama moda, ljepota, gastro i putovanja, dodijeljeno je posebno priznanje za najveći iskorak u protekloj godini, proglašena Nova zvijezda, najinfluencer i najbolji brendovi za suradnju s blogerima.
>>>Kompanije od svake kune uložene u influencer marketing zarade 44 kune
Nagrađeni su blogeri Lucija Kontić (kategorija moda), Maša Zibar (ljepota), Sanja Mijac (gastro), te Kristijan Iličić (putovanja). Najiskorak nagradu dobila je Ines Šitum, Najinfluencerica je Ella Dvornik, nova zvijezda je Una Pasić Gregović, a najbrendovi su Nivea, Dukat i Avon.