Udruga za tov i uzgoj junadi "Baby-beef" je s novim vodstvom u programu rada kao svoje ciljeve odredila hitnu obnovu stočnog fonda u Hrvatskoj i brendiranje mesa junadi tovljene na domaćim farmama kako bi potrošači znali što kupuju, priopćeno je u nedjelju iz te udruge.
- Prioritet nam je obnova devastiranog stočnog fonda. Naime, situacija je izrazito teška za tovljače jer mi danas možemo ostvariti maksimalno 20 posto naše proizvodnje s hrvatskom teladi. Problem stočnog fonda je smanjeni broj goveda, ali isto tako i nepovoljna genetika koju trebamo mijenjati. Znamo da je taj put dugotrajan i zato želimo što ranije krenuti u taj posao, poručio je novi predsjednik Udruge Darko Celovec.
>>>Gospodarski list: Svjedočanstvo društvenim sustavima, nastajanju i nestajanju država
Uz to, novo, pomlađeno vodstvo Udruge već je krenulo u projekt brendiranja junetine koja se tovila na hrvatskim farmama, priopćeno je iz te udruge, koja je ovog vikenda izabrala novo vodstvo, održala sastanke niz radnih tijela i dogovorila novi program rada.
- Krećemo u široku i ambicioznu kampanju brendiranja baby beef mesa kao visoko kvalitetnog proizvoda uzgojenog na hrvatskim farmama. Stvaramo poseban, novi izgled znaka što bi svim članovima osigurali prepoznatljivost i na domaćem i stranom tržištu. Vrlo važno je hrvatskog potrošača što kvalitetnije informirati o kvaliteti našeg mesa jer svi pokazatelji govore da se svijest potrošača mijenja i da se traži kvaliteta, najavljuje Celovec.
>>>Poduzetnici, poljoprivrednici, edukatori.., dostupno je gotovo 10,1 milijardi kuna iz EU fondova
Cilj je i povećanje proizvodnje kod svakog člana udruge, posebice kod malih kojim će udruga pomagati kako bi opstali na tržištu. Otvaranje novog izvoznog tržišta u Turskoj, ali i rješavanje problema bolesti kvrgave kože također su poslovi koji stoje pred novim vodstvom. Trajni zadak udruge će biti održavanje prepoznate kvalitete domaće junetine, ali i daljnje poboljšavanje, kao i tržišna bitka da proizvođači dobiju adekvatnu cijenu za visokokvalitetni domaći proizvod.
Udruga "Baby-beef" najveća je domaća udruga za proizvodnju stoke i mesa, a nakon 18 godina postojanja članovi su odlučili da im treba veća profesionalizacija rada kako bi zaštitili svoje interese. Tomu će najviše prionuti novi predsjednik Udruge Darko Celovec i njegov zamjenik Dejan Majdak, stoji u priopćenju koje je Udruga uputila medijima u nedjelju