- Onaj tko je 1919 kupio dionice Coca-Cole za samo 40 dolara danas bi imao 11 milijuna dolara - voli ponavljati Warren Buffett. Četrdeset dolara je tada ipak vrijedilo nešto više. Točnije danas bi za tu kupnju trebali izdvojiti 540 dolara, što je, primjerice, jednako cijeni novog XBoxa.
U to vrijeme kupovina dionica Coca-Cole bila je daleko od sigurne investicije, kako se čini iz današnje perspektive. Cijena šećera su rasle, Prvi svjetski rat je tek završio, a Velika Depresija je bila iz ugla. Nakon Drugog svjetskog rata distribucija šećera bila je strogo kontrolirana. To su samo neke od činjenica koje su i mnogo nakon 1919 stvarale sumnju u investiranje u Coca-Colu i slična bezalkoholna pića.
– Čarolija poslovnog svijeta je u tome da ne možete znati što će se točno dogoditi, niti predvidjeti kada će se nešto dogoditi. Ne smijete se fokusirati na vrijeme, već na sadržaj. Ako ste sigurni u proizvod ne trebate se brinuti kada će se to dogoditi - objašnjava kako stvari stoje Buffett, te dodaje kako pri kupovini dionica nikada ne treba gledati kako su one stajale u proteklih 200 dana. Ta tvrdnja u suprotnosti je sa većinom mišljena struke, koje svoje prognoze baziraju baš na periodu od 200 dana prije željene kupovine.